Gold Experience 2nd Ed. C1 Student's Book with Online Practice - Elaine Boyd, Lynda Edwards
Cod produs: 9781292237299
Anul publicarii | 2020 |
Numar pagini | 184 |
Grup de varsta | 15 - 18 ani |
Limba | Engleza |

Iti recomandam si
Descriere
Gold Experience 2nd Edition is a new edition of the fast-paced course that motivates students to build the language and skills they need in the classroom, exams and the world beyond school.
This unique 8-level exam course for teenagers takes the learners smoothly from beginner up to advanced level. It's the most engaging experience in teaching Cambridge exams to teens.
Exam-focused content is skilfully built into a motivating lesson flow. Teenagers can gradually build the language, exam skills and confidence they need to succeed in the Cambridge exams, and in their future lives.
Exam preparation follows current specifications for Cambridge English Qualifications for Schools, preparing students to succeed at A2 Key, B1 Preliminary, B2 First and C1 Advanced exams.
Specificatii
Brand | Longman Pearson ELT |
Anul publicarii | 2020 |
Numar pagini | 184 |
Grup de varsta | 15 - 18 ani |
Limba | Engleza |
Materia scolara | Limba engleza |
Gen | Carte scolara |
Subgen | Carte auxiliara |
Tip carte | Didactica |
Abilitati dezvoltate | Invatarea |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.