Grammatica avanzata della lingua italiana (libro)/Gramatica avansata a limbii italiene. Cu exercitii - Susanna Nocchi, Roberto Tartaglione
Cod produs: 9788889237281
Anul publicarii | 2009 |
Numar pagini | 208 |
Limba | Romana |
Gen | Carte de gramatica |
Iti recomandam si
Descriere
Tot ce ar trebui sa stie un student strain despre limba italiana si nu a indraznit niciodata sa intrebe!
De fapt, gramatica avansata a limbii italiene se adreseaza studentilor care au deja o buna cunoastere a limbii italiene care doresc sa isi imbunatateasca competenta in limba (de la nivelul B1 la nivelul C1 ).
Prezinta forme, constructe sintactice, elemente stilistice de nivel mediu si avansat, de asemenea, ale limbii vorbite, foarte raspandite, dar in general putin tratate in textele italiene pentru straini: cand si cum se foloseste articolul, pozitia adjectivului, utilizarea cuvinte particulare ( intr-adevar, poate, nici macar, deloc), modificarea numelor, concordanta timpurilor si modurilor de redare a trecutului, prezentului si viitorului, constructii atipice („a face do”) etc. Totul prin fisiere clare si exhaustive, exercitii stimulatoare pline de informatii despre viata, societate, cultura italiana si cutii mici cu „sfaturi”, trucuri si secrete pentru a vorbi bine.
Solutiile sunt incluse.
Specificatii
Brand | Alma Edizioni |
Anul publicarii | 2009 |
Numar pagini | 208 |
Limba | Romana |
Gen | Carte de gramatica |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.