Ikigai. Secrete japoneze pentru o viata lunga si fericita - Francesc Miralles, Hector Garcia
Cod produs: 9789735085056
Anul publicarii | 2024 |
Numar pagini | 176 |
Limba | Romana |
Gen | Dezvoltare personala |

Iti recomandam si
Descriere
Ikigai... Acest concept japonez, care s-ar traduce prin "fericirea de a fi mereu ocupat", pare sa explice extraordinara longevitate a japonezilor, mai ales din insula Okinawa. Acolo, numarul persoanelor centenare depaseste cu mult media mondiala. Cultivarea prieteniilor, alimentatia moderata, odihna adecvata si miscarea usoara par sa faca parte din ecuatia sanatatii, insa in centru este acea joie de vivre, bucuria de a trai, care ii ajuta sa insumeze ani si sa sarbatoreasca in continuare fiecare rasarit de soare, ikigai-ul personal al fiecaruia. - Francesc Miralles, Hector Garcia (Kirai)
Cele 10 legi ale ikigai-ului:
1. Fii mereu activ, nu te pensiona niciodata.
2. Priveste lucrurile cu calm.
3. Nu manca pe saturate.
4. Inconjoara-te de prieteni buni.
5. Fii in forma pentru urmatoarea ta aniversare.
6. Zambeste.
7. Reconecteaza-te la natura.
8. Fii recunoscator.
9. Traieste clipa.
10. Urmeaza-ti ikigai-ul.
Specificatii
Brand | Humanitas |
Anul publicarii | 2024 |
Numar pagini | 176 |
Limba | Romana |
Gen | Dezvoltare personala |
Recenzii
-
Ionescu Victoria05-12-2021
Recomand
Una din cele mai frumoase carti citite vreodata, recomand. Calitate la un pret mic, livrare rapida
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.