Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum
și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a
citi și a înțelege Politica de
Cookie, Politica de
Confidențialitate și Clauze și
Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și
condiții.
Incantarea, asa cum este ea definita de Guy Kawasaki, nu vorbeste despre manipularea oamenilor. Acest sentiment transforma situatiile si relatiile interumane. Converteste ostilitatea in amabilitate si remodeleaza amabilitatea in afinitate. Ii transforma pe sceptici si cinici in persoane increzatoare, iar pe cei indecisi in indivizi loiali. Sentimentul de incantare poate aparea in timpul unei tranzactii comerciale, al unei negocieri dificile intre companii concurente sau chiar atunci cand iti innoiesti statusul pe Facebook. Incantarea este un instrument mai puternic decat tehnicile traditionale de persuasiune si manipulare si chiar mai eficient decat tehnicile clasice de marketing de care toata lumea abuzeaza. ”Eu definesc sentimentul de incantare ca fiind procesul prin care oamenii se delecteaza cu un produs, serviciu, organizatie sau idee.” Guy Kawasaki Cartea lui Guy surprinde importanta faptului – si arta – de a crede intr-o idee care ii ofera clientului ceva in totalitate unic. Puterea unei idei cu adevarat bune de a transforma piata si experientele consumatorului individual este imensa, iar aceasta carte ofera o bogatie de idei menite sa ajute afacerile si antreprenorii sa fructifice acest potential. Sir Richard Branson, fondator Virgin Group Kawasaki ne ofera idei intr-atat de valoroase, incat cu totii ne-am fi dorit sa le cunoastem cu mult timp in urma. Robert Cialdini, autorul cartii Influence: Science and Practice Cititi aceasta carte pentru a reusi sa creati o companie la fel de incantatoare precum Apple. Steve Wozniak, co-fondator Apple Cel mai bun tratat despre relatii interpersonale de la cartea scrisa de Dale Carnegie, How to Win Friends and Influence People, incoace. Michael Gartenberg, director Gartner
Guy Kawasaki a fost evanghelist sef la Apple. Este de asemenea si co-fondatorul Alltop. com (o revista online cu subiecte populare pe Web) si managing partner la Garage Technology Ventures. Cartile sale s-au bucurat de un enorm succes in randul publicului si sunt traduse in mai multe limbi de circulatie internationala, cum ar fi: Reality Check (2011), The Art of the Start (2004) sau Rules For Revolutionaries (2000). Este licentiat in stiinte umaniste in cadrul Universitatii Stanford si detine un MBA obtinut la UCLA.
Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt
afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că
informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna
ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că
nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe
site și cea a produsului livrat.
Pachetul a fost adaugat in cos!
Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!
CONTACT
Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti