Inegalitati algebrice (2). De la initiere la performanta - Marin Chirciu
Cod produs: 9789734732128
Anul publicarii | 2021 |
Numar pagini | 304 |
Limba | Romana |
Tip coperta | Necartonata |

Iti recomandam si
Descriere
Lucrarea contine o ampla selectie metodica de probleme si exercitii cu inegalitati celebre date la olimpiade nationale si internationale sau publicate in reviste de profil de mare prestigiu, atat din tara, cit si din strainatate. In majoritatea cazurilor, autorul propune dezvoltari si generalizari ale problemelor, dar si solutiile acestora, ordonandu-le in grade crescatoare de dificultate. Cartea este utila elevilor preocupati de excelenta in matematica, precum si profesorilor, care au astfel la dispozitie un ghid valoros pentru pregatirea elevilor.
Lucrarea contine probleme referitoare la: Metoda SOS, Inegalitatea mediilor, Inegalitatea Cauchy–Schwarz, Inegalitatea lui Hölder, Inegalitatea lui Minkowski, Inegalitatea lui Cebisev, Inegalitatea lui Schur, Inegalitatea lui Jensen.
Specificatii
Brand | Paralela 45 |
Anul publicarii | 2021 |
Numar pagini | 304 |
Limba | Romana |
Tip coperta | Necartonata |
Format | 165 x 235 mm |
Materia scolara | Matematica |
Semestrul | Ambele |
Gen | Culegere |
Subgen | Carte auxiliara |
Tip carte | Didactica |
Abilitati dezvoltate | Invatarea |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.