Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum
și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a
citi și a înțelege Politica de
Cookie, Politica de
Confidențialitate și Clauze și
Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și
condiții.
Acest manual scolar este realizat in conformitate cu Programa scolara aprobata prin Ordinul ministrului educatiei nationale nr. 3393 28. 02. 2017. Cartea este structurata in doua parti prima parte continand trei unitati legate de utilizarea tehnologiei informatiei si comunicatiilor in activitatile voastre zilnice tehnoredactarea diferitelor lucrari prelucrarea audio video si lucrul colaborativ cu alte persoane a doua parte unitatea patru fiind dedicata realizarii de algoritmi si programe informatice avand doua teme utilizarea unui nou limbaj de programare foarte puternic C si programarea robotilor virtuali. Pe parcursul lucrarii la finalul fiecarei unitati sunt prevazute activitati de autoevaluare pentru ca fiecare dintre voi sa poata sa isi aprecieze gradul de intelegere si invatare a notiunilor. La finalul fiecarei parti exista activitati de evaluare a cunostintelor acumulate pana la acel moment. Manualul se prezinta asemenea unui ghid al elevului fiind conceput ca un tutorial interactiv si prietenos in lumea practica a tehnologiei informatiei si comunicatiilor. Acesta este structurat in 4 mari unitati de invatare si raspunde viziunii si cerintelor actualului curriculum. Prima unitate acopera integral in cele 5 lectii domeniul de continut Editorul de texte din programa scolara. Urmeaza a doua unitate structurata in 6 lectii ce prezinta continutul despre Aplicatii de prelucrare audio-video A treia unitate in 3 lectii va introduce elevul in lumea fascinanta a Aplicatiilor colaborative iar unitatea 4 cu 10 lectii este dedicata Limbajului de programare Nu lipsesc recapitularile secventiale marcate distinct pentru fiecare unitate precum si o recapitulare finala urmata de raspunsuri la multe dintre problemele si exercitiile date. Sunt propuse de asemenea si metode complementare de evaluare observarea sistematica a activitatii si comportamentului elevilor vezi Fisa de autoevaluare a activitatii si comportamentului investigatia proiectul portofoliul autoevaluarea. Specificul disciplinei implica utilizarea unor metode didactice activparticipative care sunt bogat sugerate de activitatile prezentate in acest manual astfel incat sa fie atinse toate cele trei competente generale vizate.
Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt
afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că
informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna
ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că
nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe
site și cea a produsului livrat.
Solicita discount
Pachetul a fost adaugat in cos!
Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!
CONTACT
Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti