Inapoi

Interactiunea dintre studenti si universitati in mediul online - Maria Cristina Bularca Florin Nechita Claudiu Coman

Cod produs: 9786061811557
PRP: 39.90 Lei
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
33.92 Lei
In Stoc
Livrare estimata: Luni, 08 Iul. - Marti, 09 Iul.
Comanda prin

Descriere

Lucrarea evidentiaza importanta pe care o are prezenta pe retelele sociale a universitatilor in scopul promovarii si al comunicarii dintre acestea studenti si potentiali studenti intr-o era a digitalizarii comunicarii. Astfel universitatile au incercat sa gaseasca cea mai buna formula pentru a interactiona cu studentii si viitorii studenti prin retelele de socializare formula care a fost analizata in prezenta lucrare. Pentru o analiza cat mai riguroasa a strategiilor de comunicare ale universitatilor care a fost realizata luand in considerare diferentele si asemanarile dintre retelele sociale utilizate au fost alese universitati de top din Europa din afara Romaniei dar si din Romania. Lucrarea se incheie cu prezentarea unui scurt ghid de promovare si comunicare pe retelele sociale pentru universitati. Analiza efectuata vine in sprijinul potentialilor studenti si al studentilor in demersul acestora de a-si alege universitatea urmarind modul in care aceasta comunica online dar si al universitatilor pentru imbunatatirea continua a promovarii online. Din cuprins Strategii de comunicare si promovare in mediul online Comunicarea si promovarea pe retelele sociale Avantajele si dezavantajele comunicarii si promovarii pe retelele sociale Analiza activitatii de promovare pe retelele sociale a universitatilor europene Particularitatile promovarii si comunicarii pe retelele sociale in timpul pandemiei de COVID-19 Descrierea universitatilor Puncte forte Analiza activitatii universitatilor pe retelele de socializare Compararea numarului de postari a universitatilor pe diferite retele de socializare Analiza metodelor de promovare online a universitatilor Prezentarea avantajelor si dezavantajelor diferitelor metode de promovare Recomandari pentru imbunatatirea promovarii online Referinte bibliografice Despre autor Maria-Cristina BULARCA este licentiata a Facultatii de Sociologie si Comunicare Universitatea Transilvania din Brasov si student al programului de master Gestiunea Campaniilor de Imagine din cadrul aceleiasi facultati. Florin NECHITA este doctor in marketing si lector la Facultatea de Sociologie si Comunicare Universitatea Transilvania din Brasov. Claudiu COMAN este doctor in sociologie profesor si decan al Facultatii de Sociologie si Comunicare Universitatea Transilvania din Brasov.

Specificatii

Brand C.H. Beck
Anul publicarii 2022
Numar pagini 202

Recenzii

0
0 review-uri
5 stele ( 0)
4 stele ( 0)
3 stele ( 0)
2 stele ( 0)
1 stea ( 0)
0 review-uri
cu achizitie verificata
0%
note pozitive
Detii sau ai utilizat produsul?
Spune-ti parerea acordand o nota produsului
Acorda o nota

    Intrebari si raspunsuri

    Completeaza numele
    Completeaza adresa de email
    Completeaza intrebarea
    Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns

    Informatii

    TRANSPORT GRATUIT

    La comenzi de peste 300 lei

    VERIFICARE COLET

    Deschiderea coletului la livrare

    LIVRARE IN 24 H

    Livrare la nivel national

    POLITICA DE RETUR

    Retur in termen de 30 zile

    Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.

    Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!

    CONTACT

    Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti
    Telefon 1 : 0769222200
    Telefon 2 : 0766424242
    © 2019 - 2024 Grup Dzc