Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum
și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a
citi și a înțelege Politica de
Cookie, Politica de
Confidențialitate și Clauze și
Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și
condiții.
Lucrarea evidentiaza importanta pe care o are prezenta pe retelele sociale a universitatilor in scopul promovarii si al comunicarii dintre acestea studenti si potentiali studenti intr-o era a digitalizarii comunicarii. Astfel universitatile au incercat sa gaseasca cea mai buna formula pentru a interactiona cu studentii si viitorii studenti prin retelele de socializare formula care a fost analizata in prezenta lucrare. Pentru o analiza cat mai riguroasa a strategiilor de comunicare ale universitatilor care a fost realizata luand in considerare diferentele si asemanarile dintre retelele sociale utilizate au fost alese universitati de top din Europa din afara Romaniei dar si din Romania. Lucrarea se incheie cu prezentarea unui scurt ghid de promovare si comunicare pe retelele sociale pentru universitati. Analiza efectuata vine in sprijinul potentialilor studenti si al studentilor in demersul acestora de a-si alege universitatea urmarind modul in care aceasta comunica online dar si al universitatilor pentru imbunatatirea continua a promovarii online. Din cuprins Strategii de comunicare si promovare in mediul online Comunicarea si promovarea pe retelele sociale Avantajele si dezavantajele comunicarii si promovarii pe retelele sociale Analiza activitatii de promovare pe retelele sociale a universitatilor europene Particularitatile promovarii si comunicarii pe retelele sociale in timpul pandemiei de COVID-19 Descrierea universitatilor Puncte forte Analiza activitatii universitatilor pe retelele de socializare Compararea numarului de postari a universitatilor pe diferite retele de socializare Analiza metodelor de promovare online a universitatilor Prezentarea avantajelor si dezavantajelor diferitelor metode de promovare Recomandari pentru imbunatatirea promovarii online Referinte bibliografice Despre autor Maria-Cristina BULARCA este licentiata a Facultatii de Sociologie si Comunicare Universitatea Transilvania din Brasov si student al programului de master Gestiunea Campaniilor de Imagine din cadrul aceleiasi facultati. Florin NECHITA este doctor in marketing si lector la Facultatea de Sociologie si Comunicare Universitatea Transilvania din Brasov. Claudiu COMAN este doctor in sociologie profesor si decan al Facultatii de Sociologie si Comunicare Universitatea Transilvania din Brasov.
Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt
afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că
informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna
ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că
nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe
site și cea a produsului livrat.
Pachetul a fost adaugat in cos!
Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!
CONTACT
Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti