Inapoi

Interventii cognitiv-comportamentale in educatie. Ghid practic - Rosemary B. Mennuti

Cod produs: 9786069770931
0
Brand
ASCR
Anul publicarii 2024
Numar pagini 672
Limba Romana
Gen Stiinte
Vezi toate specificatiile
PRP: 90.00 Lei
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
84.60 Lei
Nu este in Stoc
Lasa-ne mailul si te anuntam cand produsul intra inapoi in stoc
Completeaza adresa de email

Descriere

Volumul de fata merge dincolo de strategiile standard, inspre a aborda problemele grave care apar zilnic in scoala. Terapia cognitiva are multe de oferit cadrelor didactice, consilierilor scolari si directorilor de scoala care lucreaza cu elevi afectati de probleme psihologice si afectiuni psihice. In cadrul workshop-urilor si al consultatiilor oferite in scoala, am constatat faptul ca personalul didactic apreciaza unanim o abordare rationala, ce porneste de la o mare parte din lucrurile pe care ei le fac in mod firesc – si care functioneaza.

O parte importanta a acestei carti cuprinde capitole dedicate problemelor majore pe care elevii le manifesta in scoala: anxietate, depresie, tulburari de alimentatie, abuz de substante, ADHD, agresivitate, intimidare, tulburari bipolare si altele. Aceste capitole prezinta o descriere clara a fiecarei probleme, o trecere in revista a suportului empiric pentru tratamentele de orientare cognitiv-comportamentala aplicate in scoala si in afara ei, metode de evaluare, o conceptualizare a problemei din perspectiva terapiei cognitiv-comportamentale, interventii specifice si exemple ilustrative de caz. O alta sectiune descrie implementarea interventiilor cognitiv-comportamentale in sistemul scolar pentru dezvoltarea rezilientei in context scolar, consultanta comportamentala, programele de disciplinare pozitiva implementate la nivel de sistem scolar, precum si reactia in situatii de criza din scoala.

 

Aceasta este o lucrare de referinta pentru profesionistii din domeniul educatiei, pentru clinicieni si pentru studentii din domeniu. Ea demonstreaza ca modelul cognitiv-comportamental este ideal in interventiile din mediul scolar, pentru ca raspunde nevoii institutiilor de invatamant de a beneficia de servicii de sanatate mintala flexibile si de scurta durata. Modelul cognitiv-comportamental permite desfasurarea in acelasi timp a interventiilor care se centreaza pe factori situationali, cognitivi, comportamentali, afectivi si sociali, inerenti in multe probleme intalnite la tineri.

 

Scrisa de profesionisti vizionari, ale caror texte exprima tendintele actuale in interventiile cognitiv-comportamentale aplicate in mediul scolar, aceasta carte prezinta interventii fundamentate stiintific pentru cele mai frecvente dificultati cu care se confrunta tinerii de varsta scolara.
 
Rosemary B. Mennuti, doctor in stiinte ale educatiei, psiholog scolar cu atestare recunoscuta la nivel national, este coordonatorul programelor de psihologie scolara din cadrul Departamentului de Psihologie al Philadelphia College of Osteopathic Medicine.
Ray W. Christner, doctor in psihologie, psiholog scolar cu atestare recunoscuta la nivel national, este presedinte si director al companiei Cognitive Health Solutions, din Hanover, Pennsylvania. Este psiholog cu drept de libera practica, psiholog scolar autorizat si cadru didactic adjunct la Philadelphia College of Osteopathic Medicine.
Arthur Freeman, doctor in stiinte ale educatiei, membru al Consiliului American al Psihologilor Profesionisti, este coordonatorul programului doctoral de psihologie clinica din cadrul Midwestern University.

Din cuprins
O introducere in terapia cognitiv-comportamentala a tinerilor – Implementarea terapiei cognitiv-comportamentale (TCC) in programele de sanatate mintala derulate in institutiile de invatamant – Aspecte multiculturale ale sanatatii mintale in institutiile de invatamant – O conceptualizare de caz cognitiv-comportamentala la copii si adolescenti - Tulburarile de anxietate Interventii cognitiv-comportamentale in educatie – Refuzul scolar – Mutismul selectiv – Depresia – Tulburarea bipolara – Adolescenti cu tulburari de comportament alimentar – Furie si agresivitate – Hartuirea si coercitia – Copii cu tulburari de invatare – Tulburarea de hiperactivitate cu deficit de atentie – Persoane cu dizabilitati de dezvoltare – Autismul – etc.

Specificatii

Brand ASCR
Anul publicarii 2024
Numar pagini 672
Limba Romana
Gen Stiinte

Recenzii

0
0 review-uri
5 stele ( 0)
4 stele ( 0)
3 stele ( 0)
2 stele ( 0)
1 stea ( 0)
0 review-uri
cu achizitie verificata
0%
note pozitive
Detii sau ai utilizat produsul?
Spune-ti parerea acordand o nota produsului
Acorda o nota

    Intrebari si raspunsuri

    Completeaza numele
    Completeaza adresa de email
    Completeaza intrebarea
    Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns

    Informatii

    TRANSPORT GRATUIT

    La comenzi de peste 300 lei

    VERIFICARE COLET

    Deschiderea coletului la livrare

    LIVRARE IN 24 H

    Livrare la nivel national

    POLITICA DE RETUR

    Retur in termen de 30 zile

    Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.

    Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!

    CONTACT

    Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti
    Telefon 1 : 0769222200
    Telefon 2 : 0766424242
    © 2019 - 2024 Grup Dzc