Introducere in conflictologie - Mihai Golu
Cod produs: 9786062619220

Iti recomandam si
Descriere
Conflictul a devenit o componenta a existentei umane inca de la inceputurile acesteia actionand atat ca factor pozitiv de progres cat si ca factor negativ de regres conflicte. Indiferent daca se leaga preponderent de latura biologica psihologica sau socioculturala el este inradacinat in structura profunda dual antagonica a personalitatii umane. Formele si modurile sale de manifestare si desfasurare s-au multiplicat de-a lungul istoriei pe masura diferentierii si ersificarii domeniilor de activitate a contextelor socioculturale a statusurilor si a rolurilor iniduale sau de grup. Desi in fiecare dintre domeniile de cercetare mentionate s-au elaborat lucrari de mare consistenta si valoare epistemica nu s-a reusit conjugarea lor intr-un tablou teoretico-explicativ cat de cat unitar. Or un asemenea demers este nu numai de dorit ci si imperios necesar. Consideram insa ca acest demers nu poate fi intreprins decat in cadrul unei discipline noi metodologic supraordonata pe care putem s-o numim Conflictologie. Lucrarea de fata se doreste a fi o succinta argumentare a acestei idei in lumina careia conflictul la nivel uman trebuie analizat explicat si gestionat din trei unghiuri de vedere corelate si integrate biologic psihologic sociologicSpecificatii
Brand | Pro Universitaria |
Anul publicarii | 2024 |
Numar pagini | 176 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.