Invatarea in colaborare prin metode interactive la scolarul mic - Irina-Vasilica Kincses
Cod produs: 9786065838314
Anul publicarii | 2019 |
Numar pagini | 190 |
Limba | Romana |
Tip coperta | Necartonata |
Iti recomandam si
Descriere
Activ este elevul care gandeste, care depune efort de reflectie personala, interioara, abstracta, care intreprinde o activitate mintala de cautare, cercetare, de redescoperire a adevarurilor, de elaborare a noilor cunostinte. Notiunea de metoda activa nu trebuie confundata cu notiunea de metoda noua, moderna sau cu orice metoda insotita de o actiune concreta, exterioara, nici cu metodele interogative sau cu cele captivante.
Experienta didactica si asistentele la lectii m-au indreptatit sa verific ca implementarea invatarii in colaborare la scolarul mic este foarte importanta, de aceea pe parcursul acestei lucrari atat prin fundamentarea psihopedagogica si metodologica am pornit de la urmatoarea ipoteza de lucru: Daca in actul predarii - invatarii - evaluarii se foloseste invatarea in colaborare si sunt aplicate cu eficienta metode interactive, atunci lectiile de limba romana matematica vor fi mai interesante si mai atractive, iar rezultatele elevilor vor fi mult imbunatatite. - Autoarea
Specificatii
Brand | ROVIMED |
Anul publicarii | 2019 |
Numar pagini | 190 |
Limba | Romana |
Tip coperta | Necartonata |
Gen | Stiinte |
Tip carte | Clasica |
Abilitati dezvoltate | Invatarea |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.