Inapoi

Investitii. Evaluarea investitiilor teorie. Studii de caz. Monografie contabila - Teodor Hada, Iulia Iuga, Luminita Deaconu, Diana Vicol, Mihai Carut

Cod produs: 9786062612207
PRP: 77.00 Lei
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
63.91 Lei
In Stoc
Livrare estimata: Marti, 02 Apr. - Miercuri, 03 Apr.
Comanda prin

Descriere

Investitiile sunt decizii care implica cheltuieli si apoi venituri pentru o anumita activitate care este de asteptat sa continue pe o perioada de timp. Aceste decizii implica de obicei iesiri de fonduri in primele perioade si intrari ceva mai tarziu. De aici rezulta ca elementul de timp este important in teoria investitiilor. Investitia este unul dintre cei mai importanti factori determinanti ai cresterii si dezvoltarii economice. Dezvoltarea economica si sociala a unei tari depinde in mod hotarator de dinamica, volumul si calitatea investitiilor realizate. Obiectivul principal in teoria investitiilor de baza este profitul si maximizarea lui. Pur si simplu investitiile imbunatatesc performanta indicatorilor de dezvoltare economica. Exista studii referitoare la efectul investitiilor publice asupra cresterii economice care demonstreaza ca acestea determina o influenta pozitiva numai daca sunt indeplinite anumite conditii legate de politica fiscala si bugetara a statului respectiv si de gradul de tehnologizare a productiei (Blankenau, Simpson, 2004), precum si de elasticitatea ratei de substitutie a bunurilor publice cu cele private (Akira, 2004) sau de calitatea furnizarii serviciilor publice (Dessus, 2000). Exista studii empirice, la nivelul tarilor membre UE, care prezinta o relatie negativa intre investitiile publice si cresterea economica (Casseli, Esquivel, Lefort, 1996, Dessus, 2000). La polul opus, exista studii empirice care demonstreaza efectul pozitiv al investitiilor publice asupra productivitatii celor private (M del Mar Salinas Jimenez, 2004, Rivera & Currais, 2004, Chatterjee & Sakoulis & Turnovsky, 2003).

Specificatii

Brand Pro Universitaria
Anul publicarii 2020
Numar pagini 350

Recenzii

0
0 review-uri
5 stele ( 0)
4 stele ( 0)
3 stele ( 0)
2 stele ( 0)
1 stea ( 0)
0 review-uri
cu achizitie verificata
0%
note pozitive
Detii sau ai utilizat produsul?
Spune-ti parerea acordand o nota produsului
Acorda o nota

    Intrebari si raspunsuri

    Completeaza numele
    Completeaza adresa de email
    Completeaza intrebarea
    Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns

    Informatii

    TRANSPORT GRATUIT

    La comenzi de peste 300 lei

    VERIFICARE COLET

    Deschiderea coletului la livrare

    LIVRARE IN 24 H

    Livrare la nivel national

    POLITICA DE RETUR

    Retur in termen de 30 zile

    Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.

    Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!

    CONTACT

    Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti
    Telefon 1 : 0769222200
    Telefon 2 : 0766424242
    © 2019 - 2024 Grup Dzc