Ipostaze ale ideologiei legionare in Romania interbelica (1927–1938) - Razvan Ciobanu
Cod produs: 9786060202134

Iti recomandam si
Descriere
„Elaborarea unui demers academic centrat asupra dimensiunii ideologice a Legiunii „Arhanghelului Mihail”, un subiect marcat de controverse intelectuale persistente, comportand o incarcatura istorica descifrabila in receptarea sa critica in decursul deceniilor, beneficiaza in contextul contemporan de circumstante mai favorabile decat oricand in trecut. Evolutiile spectaculoase ale ultimilor ani in studiile dedicate fascismului, reverberante in istoriografia legionarismului, ofera in prezent imaginea unui camp al cercetarii supus unei expansiuni dinamice, un spatiu stiintific in interiorul caruia contributiile productive, echidistante au devenit reperele prevalente, in vreme ce interventiile partizane, teleologice, fie acestea demonizatoare sau apologetice, au fost reduse la un statut marginal. Implicit, graduala recalibrare a orizontului istoriografic a deschis calea perspectivelor interesate in mod ingenuu de aprofundarea temeinica a unui fenomen care a constituit deopotriva un episod marcant al trecutului national si una dintre expresiile relevante ale unei forte istorice determinante pentru traiectoria primei jumatati a secolului XX.” din IntroducereSpecificatii
Brand | MEGA |
Anul publicarii | 2020 |
Numar pagini | 491 |
Greutate | 200 g |
Limba | Romana |
Gen | Stiinte |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.