Istoria Basarabiei. Volumul 2 - Ion Turcanu
Cod produs: 9789975853378

Iti recomandam si
Descriere
In zorii zamislirii civilizatiei romanesti De la mijlocul mileniului I pina la formarea statului medieval centralizat la romani. Volumul de fata al doilea dupa cel aparut in 2016 cuprinde istoria Basarabiei de la sfarsitul Antichitatii si pana la formarea statului medieval la romani. In prima parte a cartii sunt cercetate realitatile din spatiul pruto-nistrean din a doua jumatate a mileniului I sec. VII-X mai cu seama modul de viata al populatiei autohtone romanice dar si chestiunea prezentei trecatoare pe teritoriul respectiv a mai multor popoare nomade. In partea a doua autorul se concentreaza asupra specificului societatii romanesti din primele secole ale mileniului II a genezei vietii urbane si aparitiei primelor orase precum si asupra cuprinderii Basarabiei in cadrul statului moldovenesc timpuriu. In cea de-a treia parte a cartii este cercetata problema aparitiei denumirii Basarabia sarcina realizata prin examinarea paralela a informatiei cartografice si raportarea acesteia la datele documentare existente si la ersele surse istorice. Volumul este adresat cercetatorilor din domeniile istoriei dar si unui public mai larg inclusiv studentilor si profesorilor tuturor celor interesati de trecutul Basarabiei.Specificatii
Brand | Stiinta |
Anul publicarii | 2022 |
Numar pagini | 584 |
Format | 17x24 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.