Istoria Budismului Zen din China - Gu Yuxiu
Cod produs: 9786065949089

Iti recomandam si
Descriere
Bodhidharma stramosul Budismului Zen a venit in China din India in timpul Dinastiilor de Nord si Sud si a propovaduit gandirea si filosofia budista. Initial budismul a intampinat rezistenta dar ulterior s a dezvoltat si a inflorit fiind transmis din generatie in generatie fara intrerupere. In a doua jumatate a Dinastiei Tang Budismul Zen reprezenta deja o scoala importanta de gandire. Intelepciunea desavarsita a maestrilor Zen precum si efortul lor necontenit de a lungul generatiilor au determinat longevitatea Budismului Zen. De a lungul evolutiei sale Budismul Zen a integrat in cadrul filosofiei sale elemente de confucianism si daoism specifice culturii chineze traditionale devenind in cele din urma un sistem de gandire unic iesit din comun cu trasaturi chinezesti castigand inimile a mii si mii de oameni. Budismul Zen este intr adevar o religie dar gandirea Zen transcende cu mult limitele impuse de un model de gandire religios. Budismul Zen respinge autoritatea patriarhilor incalca regulile respinge ideea increderii totale acordate doar scripturilor sau practicilor ascetice promovand totodata ideea ca mintea e natura Buddha axandu se asupra sinelui asupra eliberarii acestuia asupra propriei inidualitati intrinseci lucruri care merita cercetare amanuntita. Gu YuxiuSpecificatii
Brand | IDEEA EUROPEANA |
Anul publicarii | 2022 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.