Istoria serviciilor secrete Vol. 2 - Cristian Troncota
Cod produs: 9786069703038
Iti recomandam si
Descriere
Istoria Serviciilor Secrete de la Cuza la Ceausescu - Volumul al II-lea Tortionarii 1946-1964 Activitatea tortionarilor adica a ofiterilor de securitate din perioada anilor 1950 numit si obsedantul deceniu nu are nimic de-a face cu arta informatiilor dar nici nu pot fi scosi din istorie. O istorie care ne doare in primul rand pe noi ca romani de aici si de dincolo dar pe care va trebui cu totii sa ne-o asumam. Ar fi un gest de minima recunoastere a ceea ce putem numi holocaustul rosu. Lichidarea fizica si morala a tot ceea ce a insemnat mai valoros ca opozitie ori rezistenta fata de regimul comunist printr-o varietate de metode dintre cele mai terifiante inseamna terorism de stat culpabilizat de crima contra umanitatii. Iar tortionarii Securitatii din anii stalinismului matur ne demonstreaza in chipul cel mai convingator ca si noi romanii am avut parte din nefericire de un holocaust cu nimic mai altfel decat al altora. Singura deosebire fiind doar stridenta propagandistica la curtile cele mai inalte si spatiul acordat mai recent in curicula scolara pentru lectiile de istorie adevarata. - Cristian Troncota Securitatea este un cal naravas pe care noi nu stim sa-l calarim. - Nicolae Ceausescu - 1956Specificatii
Brand | Paul Editions |
Anul publicarii | 2020 |
Numar pagini | 400 |
Format | 130x200 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.