Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum
și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a
citi și a înțelege Politica de
Cookie, Politica de
Confidențialitate și Clauze și
Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și
condiții.
Lucrarea de fata se adreseaza atat profesorilor de istorie cat si elevilor de clasa a V-a fiind un instrument util in cadrul procesului de evaluare desfasurat in mod constant pe durata intregului an scolar. Lucrarea a fost elaborata pe baza actualei Programe scolare pentru disciplina Istorie clasa a V-a precum si pe baza manualelor scolare alternative de Istorie pentru clasa a V-a aflate in uzul scolar. Aceasta contine fise de evaluare structurate conform celor opt unitati de invatare continuturi si studii de caz cuprinse in Programa scolara precum si fise de evaluare pentru recapitularea finala. In alcatuirea fiselor de evaluare am urmarit utilizarea informatiei comune din cadrul continuturilor si studiilor de caz din manualele scolare alternative ceea ce face din lucrarea de fata un instrument util in evaluarea elevilor de catre profesori indiferent de manualul scolar utilizat la clasa. Fisele de evaluare propuse in aceasta lucrare vizeaza formarea competentelor generale si specifice disciplinei Istorie precum 1. Utilizarea in contexte erse a coordonatelor si reprezentarilor de timp si spatiu 1. 1. Ordonarea pe criterii cronologice a faptelor proceselor istorice 1. 2. Identificarea diferentelor temporale dintre evenimente si procese istorice 1. 3. Localizarea in timp si in spatiu a faptelor si sau a proceselor istorice 2. Utilizarea critica si reflexiva a limbajului de specialitate si a surselor istorice 2. 1. Folosirea termenilor de specialitate in descrierea unui eveniment proces istoric 2. 2. Relatarea unui eveniment proces istoric utilizand informatii din surse istorice 2. 3. Stabilirea de asemanari si deosebiri referitoare la evenimente procese istorice pe baza unor surse diferite 3. Manifestarea comportamentului civic prin valorificarea experientei istorice si a ersitatii socio-culturale 3. 1. Asumarea de roluri in grupuri de lucru 3. 2. Descrierea rolului unor personalitati in desfasurarea evenimentelor istorice 4. Folosirea autonoma si responsabila a instrumentelor necesare educatiei permanente 4. 1. Folosirea unor tehnici de invatare in rezolvarea sarcinilor de lucru 4. 2. Utilizarea resurselor multimedia in scopul invatarii In cadrul procesului de evaluare fisele pot fi folosite de catre profesor la finalul fiecarei unitati de invatare. Fiecare fisa de evaluare este insotita de baremul de evaluare si de notare precum si de sugestii de rezolvare pentru fiecare subiect in parte. In speranta ca aceasta noua lucrare se va dovedi utila si eficienta in procesul de evaluare va dorim mult succes in utilizarea ei la clasa si rezultate cat mai bune
Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt
afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că
informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna
ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că
nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe
site și cea a produsului livrat.
Solicita discount
Pachetul a fost adaugat in cos!
Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!
CONTACT
Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti