Karma norocului - Am Tal, San Way
Cod produs: 9786066683265

Iti recomandam si
Descriere
Conform filosofiei orientale, Universul se supune unei anumite ordini care functioneaza in baza anumitor legi de ciclicitate a vietii – samsara. Cuvantul „samsara” se traduce ca „cerc complet”, ata fiind definite ciclurile de fiintare din viata, prin care trec toate fiintele vii si chiar zeii. Notiunea in sine este legata de intrupare – incarnarea si reintrupare – reincarnare, adica de trecerea dintr‑o existenta in alta, din viata actuala in urmatoarea. Obiectivul suprem al vietii omului este eliberarea de sub dominatia samsarei si de lanturile karmei pamantene.
Karma, in contextul dat, reprezinta una dintre manifestarile cosmice ale dreptatii – dharma.
Daca vreti sa obtineti ceva in viata, trebuie sa respectati trei reguli:
1. Stiti ce doriti (va constientizati cu exactitate scopul).
2. Stiti ce aveti de facut, pentru a realiza acest lucru.
3. Realizati acest lucru.
Cu cat mai multi oameni fericiti si norocosi sunt, cu atat mai putini sunt cei nefericiti; cu cat mai multi sunt cei bogati si sanatosi, cu atat mai putini sunt cei saraci si bolnavi.
Si, cu cat mai multi oameni norocosi, fericiti, de succes, bogati si sanatosi vor fi in jur, cu atat mai buna va deveni lumea in care traim.
Specificatii
Brand | Europress |
Anul publicarii | 2025 |
Numar pagini | 184 |
Limba | Romana |
Gen | Sfaturi Practice |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.