Inapoi

Lectura si formarea competentei lectorale. Teorie cercetare aplicatii - Ioan Neacsu

Cod produs: 9786062812690
PRP: 38.00 Lei
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
34.20 Lei
In Stoc
Livrare estimata: Vineri, 18 Apr. - Marti, 22 Apr.
Comanda prin

Descriere

In logica fireasca a lucrurilor cu care ne confruntam in scoli licee facultati si nu numai apar momente cand actul formarii al manifestarii si evaluarii competentei lectorale precum si universul specific al sferei motivatiilor justificative devin centre ale puterii noastre de a invata de a ne culturaliza de a valoriza util si placut timpul nostru existential. Vocatia judecatilor constative in armonie cu judecatile evaluativ-reflexive ne permite confruntarea cu nu putine intrebari si firesc preocupari de a oferi raspunsuri lamuritoare si argumente de sprijin pe tot parcursul prezentei lucrari. Asadar am putea incepe cu intrebarea cauzalitatii initiatice iar pe parcurs a celei privitoare la destinatari completata cu celebra si provocatoarea intrebare cum procedam pentru a ne apropia de un optim profesional didactic La intrebarea De ce nucleul tematic al acestei lucrari il reprezinta lectura si formarea competentei lectorale fie a unui text literar fie a unui text nonliterar intalnite in curricula scolara de azi raspunsul presupune un continuu exercitiu constructiv interogativ si corelational creativ pe care il apreciem ca necesar si util in teoria si practica educatiei moderne. Analitica simplificata a complexitatii structurii acestui exercitiu creative ne conduce la urmatoarele enunturi de exprimare asertiv- interogativa Care este natura esential umana a arhitecturii lecturii prezente in curricula programele scolare In ce consta initierea elevului in lectura dupa invatarea alfabetului cunoscut recunoscut citit pronuntat mai apoi scris si evaluat Ce statut are astazi lectura si cum functioneaza ea in scoala la erse niveluri ale scolaritatii functie si de specificitatea textului genului operei literare nonliterare S-a schimbat ceva in formele tipurile si procesualitatea lecturii scolare si care sunt argumentele de sustinere a acestor schimbari in didactica tipologiilor proiectate si practicate De ce s-a redus din prezenta simplei curiozitati umane in domeniul lecturii de carte conex inocentei copilarii adolescente si postadolescentei fiecare cu startul continuitatea si sau discontinuitatea accesului la lecturile fundamentale care aveau loc De ce nevoia atat de necesara crearea mediului contextului starilor afective emotionale in interiorul sau exteriorul textului lecturii unele asociate sau nu acestuia carora ar trebui sa le acordam atentie sau prioritate in comparatie cu alte motivatii sau coduri comportamentale specifice Cum stimulam aventurile imaginarului si creatiei varstei copilariei in patrunderea ersitatii frumusetilor evidentiate de adult parinte profesor colegi sau descoperite de subiectul insusi in procesul sau finalul lecturii Ce cauze reale identificam sau invocam cand se afirma ca astazi copii elevii chiar nu putini adulti nu mai citesc literatura mai ales poezie la fel de mult ca altadata Este cititul vom spune mai corect inca lectura unul din tintele explicative care induc multe din conduitele ce defavorizeaza comunicarile lecturile citirile prezente pe alte canale de informare - telefon internet canale de comunicare electronice emisiuni tv jocuri digitale etc. ofertate primite si care focalizeaza repetitiv atentia iau din timpul disponibil planificat sau recomandat de a merge la biblioteca unde ne sunt bibliotecile scolare reale de alta data sau promise sub o forma virtuala efect al existentei concrete a altor dispozitive electronice aflate in posesia doar a unor parinti si copii si care pot inlocui rapid tentatia sau intentia mai greu de realizare si materializare a unui text publicat Cu ce ipoteze operam sau patrundem in cercetarea lucrurilor pragmatice a opiniilor atitudinilor si conduitelor de marturisire onesta sincera anticipand sau pregatind solutii necostisitoare financiar cognitiv sau temporal calitativ eficiente si eficace pentru depasirea situatiilor intalnite.

Specificatii

Brand Universitara
Anul publicarii 2021
Numar pagini 208

Recenzii

0
0 review-uri
5 stele ( 0)
4 stele ( 0)
3 stele ( 0)
2 stele ( 0)
1 stea ( 0)
0 review-uri
cu achizitie verificata
0%
note pozitive
Detii sau ai utilizat produsul?
Spune-ti parerea acordand o nota produsului
Acorda o nota

    Intrebari si raspunsuri

    Completeaza numele
    Completeaza adresa de email
    Completeaza intrebarea
    Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns

    Informatii

    TRANSPORT GRATUIT

    La comenzi de peste 300 lei

    VERIFICARE COLET

    Deschiderea coletului la livrare

    LIVRARE IN 24 H

    Livrare la nivel national

    POLITICA DE RETUR

    Retur in termen de 30 zile

    Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.

    Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!

    CONTACT

    Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti
    Telefon 1 : 0769222200
    Telefon 2 : 0766424242
    © 2019 - 2025 Grup Dzc