Legile charismei. Cum sa captezi atentia, sa inspiri si sa influentezi - Kurt W. Mortensen
Cod produs: 9786065888548

Iti recomandam si
Descriere
Pasiunea, increderea, umorul, optimismul, echilibrul, curajul, autodisciplina, creativitatea, intuitia… sunt doar cateva dintre ingredientele care alcatuiesc portretul unei persoane charismatice.
Drumul spre succes e mai lesne de parcurs decat ai putea crede.
Kurt Mortensen este una dintre cele mai avizate voci americane contemporane in domenii precum arta persuasiunii si abilitatea de a-i motiva sau influenta pe altii. Faima sa de extraordinar orator motivational este dublata de o cariera fructuoasa ca trainer, consultant, conducator de seminare de dezvoltare personala, in care reuseste sa combine cu multa abilitate cercetari stiintifice recente, studii de caz si parabole.
Detine o diploma de master in Marketing si Comportamentul consumatorului, obtinuta in cadrul University of Pittsburgh. A studiat vreme de 15 ani psihologia motivationala, tehnicile de persuadare si procesul negocierii.
In urma unor cercetari extinse si a multor experiente cu clientii, Mortensen a dezvoltat un set complet de concepte si practici, destinat celor care vor sa dobandeasca un bun renume profesional, excelente relatii de afaceri si venituri ascendente.
Este autorul unor carti care au avut un deosebit succes, atat in presa internationala, cat si in randul cititorilor, si care i-au adus premii prestigioase precum„Library Journal Business Book of the Year“. In prezent, Kurt Mortensen locuieste in Provo, Utah, alaturi de sotia sa, Denita, si cei patru copii.
Cartile acestea sunt lectii de viata. Pentru noi toti.
Specificatii
Brand | Curtea Veche |
Anul publicarii | 2016 |
Numar pagini | 256 |
Limba | Romana |
Gen | Sfaturi Practice |
Tip carte | Clasica |
Abilitati dezvoltate | Invatarea |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.