Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum
și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a
citi și a înțelege Politica de
Cookie, Politica de
Confidențialitate și Clauze și
Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și
condiții.
Profesorul caruia i se adreseaza manualul este acela care opteaza pentru dinamismul lectiei pentru interactiunea permanenta cu elevii pentru lectia vie in care cel care actioneaza nu este doar profesorul ci intregul colectiv al unei clase. Pentru atingerea acestor scopuri am avut in vedere in primul rand dislocarea accentului de pe informatia stufoasa pe text. Manualul de fata nu s-a vrut si nu este un tratat academic. Am oferit strictul necesar legat de autorul unui text preferand sa prezentam doar un punct de plecare in investigarea unui capitol. Profesorul care deja a parcurs programa pentru clasa a XI-a a putut constata ca temele propuse impun o abordare complexa o contextualizare permanenta a cazului cu variate domenii istoria estetica uneori chiar filosofia. Nu este de ascuns faptul ca programa are un grad de dificultate sporit fata de alti ani. Demersul nostru face ca manualul sa fie realmente un instrument de lucru astfel conceput incat sa respecte niste etape clare prezentarea conceptului in discutie contextualizarea lui in spatiul cultural romanesc si european exemplificarea prin text lucrul pe text concluzii evaluare prin teste la final de modul . Ca noutate am introdus ideea activitatilor dincolo de ziduri concepute ca o modalitate de a dinamiza ora de literatura de a trimite elevii sa caute sa se documenteze si sa aduca lectiei o contributie reala precum si pe aceea a interdisciplinaritatii. Elevul caruia ne adresam trebuie sa stie ca manualul nostru nu este o culegere de comentarii bine simtite . Am avut in vedere tipul de elev dinamic tanarul care se angajeaza in discutii si isi sustine opinia fara teama ca ceea ce spune nu este important corect sau iese din tiparele comentariilor gata facute. Dialogul este o modalitate sigura de dobandire a calitatilor necesare unei bune comunicari. Astfel elevul va avea libertatea sa se exprime oricand asupra oricaror probleme. Va realiza ca textul este o forma de existenta vitala pentru receptorul de literatura iar lectura devine un act profitabil daca nu ramanem la reproduceri obositoare ci cream situatii de comunicare. Autorii
Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt
afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că
informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna
ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că
nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe
site și cea a produsului livrat.
Solicita discount
Pachetul a fost adaugat in cos!
Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!
CONTACT
Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti