Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum
și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a
citi și a înțelege Politica de
Cookie, Politica de
Confidențialitate și Clauze și
Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și
condiții.
Manualul de Limba si literatura romana pentru clasa a IV-a este elaborat in concordanta cu prevederile programei angajand capacitatile operationale cu privire la formarea si dezvoltarea personalitatii elevilor prin intermediul unor sarcini de invatare adecvate. Manualul respecta modelul comunicativ-functional al limbii romane. Prin abordarea didactica a continuturilor acesta permite construirea unor situatii de invatare care sa conduca la dezvoltarea progresiva a tuturor competentelor specifice prevazute de programa precum si a celor transversale necesare in viata cotidiana incurajand creativitatea gandirea critica si dezvoltarea puterii de decizie. Manualul este structurat in 11 unitati de invatare. Fiecare unitate abordeaza comunicarea din perspectiva complexa ingloband procesele de receptare a mesajului oral si scris precum si cele de exprimare orala si scrisa. Manualul Limba romana clasa a IV-a este v instrument de lucru pentru dezvoltarea competentelor de comunicare in limba materna v instrument de invatare al elevului v manual pentru orice elev din clasa a IV-a v mijloc de investigare a realitatii v punte de conectare intre scoala si cotidian v mijloc de autocunoastere v prieten fidel al copilului Manualul este instrumentul de lucru al elevului propunand o invatare centrata pe elev conceputa ca o experienta personala la care elevul este participant activ. Elevii sunt pusi in situatia de a citi de a scrie despre ceea ce citesc de a vorbi despre ceea ce citesc si scriu. Starneste interesul pentru lectura al elevilor si indrumarea acestora catre opere potrivite varstei lor. Textele si materialele-suport sunt adaptate la particularitatile de varsta ale elevilor raspund intereselor si curiozitatii lor. Manualul acorda atentie procesului de evaluare si asigura corectitudinea stiintifica a itemilor de evaluare si autoevaluare. Fiecare unitate contine probe de evaluare prin intermediul carora itemii evalueaza informatia relevanta. Probele de evaluare vizeaza implicarea elevului in dezvoltarea unor competente transversale si anume de autoevaluare. Sunt prevazute activitati de reglare a invatarii prin care elevii sunt motivati sa revina asupra propriei activitati si inteleg valoarea formativa a feedback-ului. Manualul contribuie la dezvoltarea capacitatii proiective a elevilor de luare a deciziilor si ofera contexte de aplicare a achizitiilor dobandite de elevi prin intermediul proiectelor propuse.
Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt
afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că
informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna
ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că
nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe
site și cea a produsului livrat.
Solicita discount
Pachetul a fost adaugat in cos!
Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!
CONTACT
Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti