Inapoi

Managementul organizatiilor publice - Tincuta Gudana Vrabie Nicoleta Cristache

Cod produs: 9786061812554
PRP: 84.90 Lei
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
76.41 Lei
In Stoc
Livrare estimata: Luni, 25 Noi. - Miercuri, 27 Noi.
Comanda prin

Descriere

Lucrarea de fata realizeaza o analiza in detaliu a performantelor serviciilor publice locale pornind de la sublinierea importantei acestora pentru intreaga comunitate pe care o deservesc. Actualitatea si oportunitatea temei de cercetare sunt determinate de evolutia vietii comunitare care in ultimii ani a cunoscut schimbari si adaptari la numeroase noi conditii economice sociale politice de mediu si tehnologice. In acest sens putem sublinia importanta pe care o au serviciile publice locale pentru beneficiarii acestora care in cea mai mare parte sunt cetatenii. Astfel lucrarea prezinta utilitate in primul rand pentru managerii din administratia publica locala oferind numeroase date si modalitati prin care performanta serviciilor poate fi masurata si mai apoi imbunatatita dar si rezultatele unor studii si analize deja efectuate cu privire la serviciile locale din Regiunea de Sud-Est a Romaniei. In al doilea rand lucrarea este de un real folos pentru toti functionarii si practicienii din sfera administratiei publice dar si pentru studentii de la scolile si facultatile de profil interesati de studiul stiintelor administrative. Prof. univ. dr. Mirela Ionela Aceleanu Academia de Studii Economice Bucuresti despre lucrare Lucrarea Managementul organizatiilor publice Metode de evaluare a performantelor serviciilor publice locale elaborata de Tincuta Gudana Vrabie si Nicoleta Cristache este dedicata unei probleme de mare actualitate care sta la baza dezvoltarii economice si sociale si a reducerii disparitatilor regionale. Performanta serviciilor publice locale este foarte importanta in evolutia sociala si economica a unei tari in asigurarea progresului si a bunastarii. Schimbarile sociale economice politice tehnologice si de mediu isi pun amprenta asupra furnizarii si asigurarii serviciilor publice locale ceea ce impune necesitatea cunoasterii impactului acestor factori asupra performantelor serviciilor publice locale pentru a identifica cele mai bune metode de actiune in vederea imbunatatirii serviciilor de acest fel. Lucrarea evidentiaza importanta asigurarii unui management performant prin rigurozitate manageriala in sensul cunoasterii in detaliu a activitatilor si a nivelurilor de performanta care se au in vedere pentru serviciile publice locale. Compatibilitatea dintre performanta organizatiei si comportamentul organizational trebuie sa aiba la baza valorile organizatiei iar sistemul de performanta al serviciilor publice locale trebuie sa fie orientat catre beneficiarii serviciilor publice si sa tina cont in permanenta de asteptarile si nevoile acestora. Prof. univ. dr. Razvan Catalin Dobrea Academia de Studii Economice Bucuresti despre lucrare Cartea Managementul organizatiilor publice Metode de evaluare a performantelor serviciilor publice locale este bine ancorata tendintelor si contextului national al domeniului avand in centrul preocuparilor o tema actuala relevanta si de interes pentru cercetatorii si managerii din administratiile publice. Abordarea propusa si solutiile elaborate pentru sectorul public local din Regiunea de Sud-Est a Romaniei ofera si celorlalte servicii publice locale din celelalte regiuni ale Romaniei posibilitatea sa asigure utilizarea metodelor de evaluare a performantelor serviciilor publice locale prezentate de autoare. Pe parcursul lucrarii este identificat si analizat conceptul de performanta a serviciilor publice locale precum si metodele particulare de evaluare a performantelor serviciilor publice locale. Autoarele puncteaza faptul ca reforma administratiei publice trebuie fundamentata si pe optiunea unui management bazat pe rezultate si performante in vederea obtinerii unei mai mari transparente si diseminari a informatiilor care vor reprezenta suficiente stimulente pentru mentinerea unui inalt comportament etic al managerilor. Prof. univ. dr. Alexandru Capatina Universitatea Dunarea de Jos din Galati despre lucrare Lucrarea constituie un demers de succes avand o reala importanta si valoare stiintifica prin sinteza evolutiei conceptului de performanta a serviciilor publice locale si evaluarea acestora din perspectiva cetatenilor. Contributia autorilor este evidentiata de identificarea metodelor de evaluare a performantelor serviciilor publice locale in spatiul administratiei publice locale din Regiunea de Sud-Est a Romaniei. Chiar daca in prezent nu exista un model comun de evaluare a performantei serviciilor publice locale ca urmare a atitudinii cetatenilor metodele prezentate in lucrare pot fi integrate si adaptate fiecarui sector de activitate. Lucrarea este un plus bine-venit pentru literatura de specialitate dar si un ghid de bune practici pentru sectorul public.

Specificatii

Brand C.H. Beck
Anul publicarii 2022
Numar pagini 370

Recenzii

0
0 review-uri
5 stele ( 0)
4 stele ( 0)
3 stele ( 0)
2 stele ( 0)
1 stea ( 0)
0 review-uri
cu achizitie verificata
0%
note pozitive
Detii sau ai utilizat produsul?
Spune-ti parerea acordand o nota produsului
Acorda o nota

    Intrebari si raspunsuri

    Completeaza numele
    Completeaza adresa de email
    Completeaza intrebarea
    Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns

    Informatii

    TRANSPORT GRATUIT

    La comenzi de peste 300 lei

    VERIFICARE COLET

    Deschiderea coletului la livrare

    LIVRARE IN 24 H

    Livrare la nivel national

    POLITICA DE RETUR

    Retur in termen de 30 zile

    Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.

    Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!

    CONTACT

    Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti
    Telefon 1 : 0769222200
    Telefon 2 : 0766424242
    © 2019 - 2024 Grup Dzc