Manual de psihologie clinica. Volumul I. Teorie practica si specificitate - Camelia Soponaru
Cod produs: 9789734689927
![](/media/simple/icons/whatsapp-logo.png)
Iti recomandam si
Descriere
Cuvant inainte de Daniel David Proiect amplu Manualul de psihologie clinica abordeaza domeniul dintr-o perspectiva contemporana surprinzand transformarile si evolutiile sale. Acest prim volum descrie traseul pe care orice aspirant trebuie sa-l parcurga pentru a deveni psiholog clinician pe de o parte se subliniaza importanta adaptarii practicianului la nevoile in continua schimbare ale oamenilor si pe de alta parte este explicat demersul din spatele alegerii interventiilor si aplicarii acestora. Cele cinci parti acopera teme variate precum competentele interculturale ale psihologului clinician clasificarea tulburarilor rolul interviului clinic in evaluarea psihologica si efectul perioadei pandemice asupra starii de sanatate mintala a inizilor. O lucrare cu anvergura academica si profesionala de top acoperind comprehensiv prin tematici erse reunite in doua volume domeniul psihologiei clinice. Pot sa spun ca volumele sunt si vor ramane de referinta in domeniu in tara pentru mult timp astfel ca nu trebuie sa lipseasca din bibliografia studentilor cadrelor didactice cercetatorilor si practicienilor in domeniu. Daniel DavidSpecificatii
Brand | Polirom |
Anul publicarii | 2022 |
Numar pagini | 448 |
Format | 160x235 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.