Inapoi

Marketing turistic - (Virgil Balaure, Iacob Catoiu)

Cod produs: 9789737765184
0
Brand
Uranus
Anul publicarii 2005
Numar pagini 470
Format 17 x 24 cm
Vezi toate specificatiile
PRP: 40.00 Lei
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
36.80 Lei
In Stoc
Livrare estimata: Luni, 23 Dec. - Marti, 24 Dec.
Comanda prin

Descriere

Cuprins:

Cuvant inainte (p9)
Capitolul 1. CONTINUTUL SI FUNCTIILE MARKETINGULUI TURISTIC (p11)
Capitolul 2. MEDIUL DE MARKETING AL INTREPRINERII DE TURISM (p22)
Capitolul 3. PIATA TURISTICA (p29)
Capitolul 4. COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI DE PRODUSE SI SERVICII TURISTICE (p49)
Capitolul 5. SEGMENTAREA PIETEI TURISTICE (p79)
Capitolul 6. PROIECTAREA CERCETARILOR DE MARKETING (p90)
Capitolul 7. METODE SI TEHNICI DE CULEGERE SI ANALIZA A INFORMATIILOR IN CERCETARILE DE MARKETING DIN TURISM (p104)
Capitolul 8. STUDIEREA PIETEI (p173)
Capitolul 9. PREVIZIUNI DE MARKETING (p219)
Capitolul 10. STRATEGIA DE PIATA (p249)
Capitolul 11. MARKETING-MIX (p260)
Capitolul 12. POLITICA DE PRODUS (p267)
Capitolul 13. POLITICA DE PRET (p297)
Capitolul 14. POLITICA DE DISTRIBUTIE (p321)
Capitolul 15. POLITICA DE COMUNICARE SI PROMOVARE (p344)
Capitolul 16. PLANIFICAREA STRATEGICA IN MARKETINGUL TURISTIC (p413)
200 de intrebari grila (p413)
... si raspunsurile corecte (p464)
Index de autori (p465)
Bibliografie (p469)

Descriere:

In intregul sau continut complex-structurat pe 16 capitole cartea de "MARKETING TURISTIC" se sprijina pe tezele si categoriile economice contemporane si are permanent in vedere continutul cerintelor legilor economice care actioneaza in economia de piata.
Beneficiarii potentiali ai carti de "MARKETING TURISTIC" sunt persoanele implicate in activitati din sfera turismului, studentii, masteranzii si cadrele didactice de la facultatile de profil, specialistii in economie-marketing, cercetatorii stiintifici, precum si factorii economico-politici cu putere de decizie in acest dinamic sector de activitate.
Volumul de fata, realizat cu multa truda si deosebita pasiune de catre 3 dintre cei mai renumiti cercetatori romani in domeniul marketingului este cel mai complex, cuprinzator si valoros manual de marketing turistic aparut la o editura romaneasca. Acest adevar este rostit de subsemnatul, care a lucrat peste 18 ani la Sectorul de markting turistic al Institutului de Cercetari pentru Turism din cadrul Ministerului, peste 5 ani in Ministerul Turismului in functiile de director general si secretar de stat si care are in biblioteca personala toate lucrarile din domeniu

Specificatii

Brand Uranus
Anul publicarii 2005
Numar pagini 470
Format 17 x 24 cm

Recenzii

0
0 review-uri
5 stele ( 0)
4 stele ( 0)
3 stele ( 0)
2 stele ( 0)
1 stea ( 0)
0 review-uri
cu achizitie verificata
0%
note pozitive
Detii sau ai utilizat produsul?
Spune-ti parerea acordand o nota produsului
Acorda o nota

    Intrebari si raspunsuri

    Completeaza numele
    Completeaza adresa de email
    Completeaza intrebarea
    Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns

    Informatii

    TRANSPORT GRATUIT

    La comenzi de peste 300 lei

    VERIFICARE COLET

    Deschiderea coletului la livrare

    LIVRARE IN 24 H

    Livrare la nivel national

    POLITICA DE RETUR

    Retur in termen de 30 zile

    Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.

    Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!

    CONTACT

    Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti
    Telefon 1 : 0769222200
    Telefon 2 : 0766424242
    © 2019 - 2024 Grup Dzc