Marketingul ingrijirilor de sanatate. Curs universitar - Victor Lorin Purcarea
Cod produs: 9789737089847

Iti recomandam si
Descriere
Editia a III-a revizuita si adaugita a cursului universitar Marketingul ingrijirilor de sanatate este structurata in 8 capitole.
In capitolul 1, consacrat Conceptului de sanatate, se regasesc teme ca factorii de influenta ai sanatatii, stilul de viata, obiectivelele sanatatii si obiectivele personale.
In capitolul 2, Sistemul de sanatate, sunt prezentate clasificarea, particularitatile, precum si modele de sisteme de sanatate, cu accent pe sistemul de sanatate din Romania.
Capitolul 3, Conceptul de servicii de sanatate, prezinta functiile, caracteristicile, clasificarea si evaluarea serviciilor, dar si oferta de servicii de sanatate.
Capitolul 4, Conceptul de marketing, cuprinde trasaturile, curentele, evolutia, elementele, functiile conceptului de marketing, precum si informatii despre marketingul online.
Capitolul 5, Conceptul de marketing in ingrijirile de sanatate, are ca subteme rolul managerului in sistemele de sanatate, principalele responsabilitati ale organizatiilor de ingrijiri de sanatate, orientarea catre pacient a ingrijirilor de sanatate.
Capitolul 6, Conceptul de marketing social in ingrijirile de sanatate, prezinta evolutia marketingului social in ingrijirile de sanatate, caracteristicile acestuia, etapele unei campanii de marketing social si aplicabilitatea marketingului social in ingrijirile de sanatate din Romania.
Capitolul 8, Politici de marketing in ingrijirile de sanatate, aduce in discutie mix-ul de marketing in ingrijirile de sanatate.
Specificatii
Brand | Universitatea Carol Davila |
Anul publicarii | 2017 |
Limba | Romana |
Gen | Universitara |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.