Marketingul online in serviciile de sanatate - Andra-Victoria Radu
Cod produs: 9789737089069
Iti recomandam si
Descriere
Structura pe capitole:
Introducere
Capitolul 1: Sistemul serviciilor de sanatate in contextul evolutiei tehnologiilor informatiei si a comunicatiilor (IT&C)
Capitolul 2: Comportamentul consumatorilor de servicii de sanatate
Capitolul 3: Marketingul serviciilor de sanatate si satisfactia consumatorilor
Capitolul 4: Satisfactia si criteriile de apreciere ale consumatorilor privitoare la calitatea serviciilor de sanatate
Capitolul 5: Dezvoltarea, implementarea si promovarea mijloacelor moderne si echipamentelor medicale avansate
Capitolul 6: Marketing online. O noua abordare a serviciilor de sanatate in contextul societatii informationale
Specificatii
Brand | Universitatea Carol Davila |
Anul publicarii | 2018 |
Numar pagini | 204 |
Limba | Romana |
Gen | Stiinte |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.