Marketingul online in serviciile de sanatate - Andra-Victoria Radu
Cod produs: 9789737089069
Iti recomandam si
Descriere
Structura pe capitole:
Introducere
Capitolul 1: Sistemul serviciilor de sanatate in contextul evolutiei tehnologiilor informatiei si a comunicatiilor (IT&C)
Capitolul 2: Comportamentul consumatorilor de servicii de sanatate
Capitolul 3: Marketingul serviciilor de sanatate si satisfactia consumatorilor
Capitolul 4: Satisfactia si criteriile de apreciere ale consumatorilor privitoare la calitatea serviciilor de sanatate
Capitolul 5: Dezvoltarea, implementarea si promovarea mijloacelor moderne si echipamentelor medicale avansate
Capitolul 6: Marketing online. O noua abordare a serviciilor de sanatate in contextul societatii informationale
Specificatii
Brand | Universitatea Carol Davila |
Anul publicarii | 2018 |
Numar pagini | 204 |
Limba | Romana |
Gen | Stiinte |
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
VERIFICARE COLET
LIVRARE IN 24 H
POLITICA DE RETUR