Marketingul strategic digital in sanatate. Intrebari de control si teste grila - Victor Lorin Purcarea
Cod produs: 9786060112853
Iti recomandam si
Descriere
Structura pe capitole:
1. MARKETINGUL: REVOLUTIE SAU REDEFINIRE
2. ABORDARI MODERNE DE MARKETING IN ORGANIZATIILE DE INGRIJIRI DE SANATATE
3. DIGITALIZAREA IN SANATATE
4. MIX-UL DE MARKETING STRATEGIC DIGITAL CENTRAT PE PACIENT
5. INSTRUMENTE DE MARKETING STRATEGIC DIGITAL
6. COMUNICAREA DIGITALA CENTRATA PE PACIENT
7. VALOAREA PENTRU PACIENT – PREOCUPARE STRATEGICA A ORGANIZATIILOR DE SANATATE
Specificatii
Brand | Universitatea Carol Davila |
Numar pagini | 228 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.