Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum
și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a
citi și a înțelege Politica de
Cookie, Politica de
Confidențialitate și Clauze și
Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și
condiții.
In urma unei indelungate activitati de predare si de cercetare metodica, am considerat ca oportuna actiunea de alcatuire a unei metode moderne de pian, bazate pe o strategie didactica originala, care sa imbine principiile pianistice contemporane cu metodologia impusa de procesul de invatamant. Datorita specificului de stricta individualizare a invatamantului pianistic (si instrumental in genere), am organizat volumul I al metodei pe teme, si nu pe lectii, cum am avut intentia initial, considerand ca in acest fel instructia se poate desfasura in mod creator, nestingherita de tipare conventionale. Organizata in trei parti, problematica este la inceput mai putin densa ca volum (tinand seama de efortul deosebit in demarajul instructiei pianistice), dar de o covarsitoare complexitate de continut, fapt care implica raspunderea sporita a cadrului didactic. Pe parcurs, problematica devine mai complexa, dar in acelasi timp gradul de solicitare a elevului in intelegerea si aplicarea cunostintelor devine mai mic, datorita acomodarii treptate a acestuia cu postura de instrumentist si formarii unor rudimente de deprinderi pianistice. Organizata in trei parti, problematica este la inceput mai putin densa ca volum (tinand seama de efortul deosebit in demarajul instructiei pianistice), dar de o covarsitoare complexitate de continut, fapt care implica raspunderea sporita a cadrului didactic. Pe parcurs, problematica devine mai complexa, dar in acelasi timp gradul de solicitare a elevului in intelegerea si aplicarea cunostintelor devine mai mic, datorita acomodarii treptate a acestuia cu postura de instrumentist si formarii unor rudimente de deprinderi pianistice. In privinta repertoriului, se poate constata, desigur, abundenta exercitiilor, a pieselor de expresie si a celor la patru maini, comparativ cu metodele mai vechi. Acest fapt se datoreaza dorintei autorului de a oferi un material didactic bogat, suficient pentru realizarea unei instructii pianistice complete pe aceasta treapta de dezvoltare instrumentala, dand profesorilor si elevilor posibilitatea de a opta intre mai multe piese. Totodata, doresc sa-i multumesc compozitorului Dumitru Bughici pentru marele sprijin ce mi l-a acordat compunand, la solicitarea mea, marea majoritate a pieselor acestei metode, conferindu-i astfel, in afara unei unitati de conceptie, o unitate stilistica si inalte valente artistice. - Conf. univ. Mircea Dan Raducanu
Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt
afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că
informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna
ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că
nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe
site și cea a produsului livrat.
Pachetul a fost adaugat in cos!
Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!
CONTACT
Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti