Metoda de violoncel Vol. 2 - Dimitrie Gh. Dinicu
Cod produs: 9790694923150

Iti recomandam si
Descriere
Dimitrie Gheorghe Dinicu 5 mai 1898 Bucuresti - 5 feb. 1964 Bucuresti violoncelist si profesor si-a urmat studiile muzicale la Conservatorul din Bucuresti 1912-1914 1920-1921 cu Dimitrie A. Dinicu violoncel muzica de camera D. G. Kiriac teorie-solfegiu Ion Nonna Otescu armonie Alfonso Castaldi orchestra . Violoncelist-concertist in recitaluri si formatii camerale 1914-1938 violoncelist in Orchestra simfonica George Enescu din Iasi 1918 si Orchestra Ministerului Instructiunii Publice din Bucuresti 1918-1920 director artistic la Cercul Militar din Bucuresti 1919 violoncelist 1921-1931 prim-violoncelist 1931-1948 si director adjunct 1946-1949 la Filarmonica George Enescu din Bucuresti prim-violoncelist in Orchestra Operei Romane din Bucuresti 1928-1930 asistent-definitiv 1923-1946 profesor de violoncel 1946-1964 decan 1953-1955 director 1955-1958 si rector 1958-1959 la Conservatorul din Bucuresti. A scris articole studii insemnari etc. in Muzica Contemporanul Scinteia Informatia Bucurestiului Munca etc. A sustinut conferinte prelegeri emisiuni de radio si televiziune. A facut parte din jurii naIionale si internationale de concursuri muzicale Bucuresti Moscova Praga etc. . - Viorel CosmaSpecificatii
Brand | Grafoart |
Anul publicarii | 2022 |
Numar pagini | 100 |
Format | 200x290 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.