Inapoi

Metode Data Mining aplicate in E-Commerce si internet. Monografie - Mihai Istrate

Cod produs: 9786061417056
42.29 Lei
Nu este in Stoc
Lasa-ne mailul si te anuntam cand produsul intra inapoi in stoc
Completeaza adresa de email

Descriere

Cuprins 1 ANALIZA - DATA MINING 10 1. 1 Elemente generale n DATA MINING.................... 10 1. 2 Ce se poate rezolva cu Data Mining..................... 23 1. 2. 1 Clasificare.............................. 25 1. 2. 2 Not iunea de clustering........................ 28 1. 2. 3 Descoperirea regulilor de asociere.................. 35 1. 3 Elemente s i aplicat ii Data mining....................... 37 1. 4 Relat ia cu Web Data mining......................... 38 2 E-COMMERCE 42 2. 1 Definirea conceptului s i exemplificarea principalelor tr as aturi specifice e- commerce-ului n afaceri........................... 42 2. 2 Avantajele s i furnizarea de servicii pentru E-commerce........... 46 2. 2. 1 Avantajele E-Commerce-ului..................... 46 2. 2. 2 E-commerce o ret et a c atre succes.................. 48 3 WEB MINING 51 3. 1 Generalit at i.................................. 51 3. 1. 1 Evolut ia sistemelor informatice................... 51 3. 1. 2 World Wide Web E-Commerce s i Business Intelligence...... 52 3. 1. 3 Evolut ia WEB............................ 53 3. 1. 4 Internetul s i managementul informat iei electronice......... 57 3. 2 Web Content Mining............................. 59 3. 3 Web structure mining............................. 71 3. 4 Web usage mining............................... 77 4 FUNDAMENTE TEORETICE PENTRU ALGORITMI DATA MINING 92 4. 1 Modelul Na ve Bayes pentru dezambiguizarea nesupravegheat a a nt elesului cuvintelor................................... 92 4. 1. 1 Modelul Na ve Bayes......................... 93 4. 1. 2 Estimarea parametrilor k s i k j folosind algorimul EM....... 94 4. 2 Algoritmul PageRank............................. 96 5 APLICAT II DATA MINING 102 5. 1 Introducere.................................. 102 5. 2 Fis ier de tip log................................ 102 5. 3 Utilitare pentru analizarea fis ierelor web................... 107 5. 4 Experimente s i rezultate........................... 112 5. 5 Concluzii s i cercet ari viitoare......................... 120

Specificatii

Brand Universitaria - Craiova
Anul publicarii 2021
Numar pagini 138

Recenzii

0
0 review-uri
5 stele ( 0)
4 stele ( 0)
3 stele ( 0)
2 stele ( 0)
1 stea ( 0)
0 review-uri
cu achizitie verificata
0%
note pozitive
Detii sau ai utilizat produsul?
Spune-ti parerea acordand o nota produsului
Acorda o nota

    Intrebari si raspunsuri

    Completeaza numele
    Completeaza adresa de email
    Completeaza intrebarea
    Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns

    Informatii

    TRANSPORT GRATUIT

    La comenzi de peste 300 lei

    VERIFICARE COLET

    Deschiderea coletului la livrare

    LIVRARE IN 24 H

    Livrare la nivel national

    POLITICA DE RETUR

    Retur in termen de 30 zile

    Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.

    Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!

    CONTACT

    Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti
    Telefon 1 : 0769222200
    Telefon 2 : 0766424242
    © 2019 - 2025 Grup Dzc