Motor pe benzina 7,0HP
Cod produs: 6426910010139
Alezaj x Cursa | 70 x 54mm |
Capacitate cilindrica | 196 CC |
Capacitate rezervor combustibil | 3,6L |
Capacitate ulei motor | 0,5 litri |
Iti recomandam si
Descriere
Motorul pe benzina 7,0HP cu ax orizontal, Micul Fermier GF-0164 este un produs robust, eficient si fiabil ce poate fi utilizat pentru o gama larga de aplicatii casnice sau gospodaresti cum ar fi:
• Utilaje pentru gazon si gradina;
• Motocultoare / Motocositoare;
• Utilaje pentru constructii / industriale;
• Generatoare de curent;
• Echipamente agricole;
• Motopompe de irigat.
Motorul pe benzina 7,0HP cu ax orizontal, Micul Fermier GF-0164 este proiectat si garantat pentru functionarea la temperaturi ambientale cuprinse intre -5°C si 40°C la o altitudine de maxim 1000m peste nivelul marii. Umiditatea trebuie sa fie mai mica de 50% la 40°C. Poate fi depozitat sau transportat la temperaturi ambiante intre -15°C si 55°C. La temperatura ambientala de 20°C, uleiul poate ajunge la maxim 120°C. Pentru temperaturi sub 40°C se impun schimbari mai frecvente ale uleiului. Daca temperatura aerului de admisie a motorului depaseste 40°C sau altitudinea este peste 1000m, densitatea aerului devine mai scazuta si va produce o pierdere a puterii motorului.
Motorul pe benzina 7,0HP cu ax orizontal, Micul Fermier GF-0164are urmatoarele caracteristici:
• Este de tip OHV orizontal in 4 timpi racit cu aer pentru eficienta crescuta si transfer optim de putere. Dispune de o decompresie automata si demaror cu recuperare pentru o pornire usoara;
•Arbore cotit sprijinit cu rulment cu bile, pentru o stabilitate mai mare;
• Rezervor mare, cu pereti dubli, cu filtru de combustibil in rezervor. Capac mare, usor de umplut in stil auto;
• Control automat la ralanti sau acceleratie pentru o durata de viata mai mare a motorului, economie de combustibil imbunatatita si zgomot redus.
• Nivel redus de zgomot datorita unui sistem de evacuare cu mai multe camere cu capacitate mare;
• Bujie aplasata intr-o zona usor accesibila;
• Dispune de un sistem de aprindere TCI(Transistor Controlled Ignition) pentru o performanta mai buna;
• Dispunerea supapelor deasupra(OverHead) permite aportul mai usor al amestecului de combustibil, plus o evacuare mai rapida si mai completa. Aceasta eficienta sporita a combustiei, la randul sau, permite utilizarea unui raport de compresie mai mare. In acest fel este posibila obtinerea unei puteri mai mari de energie si evitarea acumularii de carbon in camera;
• Design-ul motorului ofera un echilibru termic excelent, ceea ce contribuie la reducerea uzurii cilindrului si la o scadere a consumului de ulei si la cresterea duratei de functionare a motorului.
• Dispune de o constructie ergonomica cu toate comenzile plasate pentru un acces comod;
• Constructie robusta, din materiale de fabricatie de cea mai buna calitate, usoare si rezistente pentru o durata de viata extinsa.
Beneficii client:
• Design practic
• Greutate si dimensiuni reduse
• Rezistenta in timp
Avantaje produs:
• Utilizare indelungata
• Consum redus de combustibil
Produsul nu vine echipat cu fulie.
Specificatii
Brand | Micul Fermier |
Alezaj x Cursa | 70 x 54mm |
Capacitate cilindrica | 196 CC |
Capacitate rezervor combustibil | 3,6L |
Capacitate ulei motor | 0,5 litri |
Carburant | Benzina |
Consum carburant | 350g/kwh |
Consum ulei motor | ≤6.5g/kw/h |
Cuplu maxim | 13,7 Nm |
Diametru arbore | Ø20mm(fara fulie) |
Dimensiuni | 312x362x335 mm |
Dimensiuni pana | 4.6 mm |
Emisii poluante | CO 603g/kwh, HC+NOX 72g/kwh (conf. Reg.2016/1628) |
Greutate bruta | 15kg |
Greutate neta | 14kg |
Joc supapa admisie evacuare | 0,10±0,02 / 0.15±0.02 |
Lungime AX | 50.3 mm |
Nivelul puterii sonere | 105dB(Lw) |
Putere CP | 7,0 CP |
Raport compresie | 8.01:01 |
Rotatii Min | 3600rpm |
Sistem de aprindere | TCI(Transistor Controlled Ignition) |
Sistem de pornire | La sfoara |
Sistem de racire | Racire fortata cu aer |
Tip bujie | F6TC |
Tip combustibil | Benzina |
Tip filtru aer | Semi-spongios |
Tip motor | OHV, 4-timpi, monocilindru, ax orizontal |
Tip produs | Motoare benzina |
Ulei de motor | 15W-40 (ulei multi-grade standardul SAE J300) |
UM bax | 1 |
UM cutie | 1 |
UM pcs | 1 |
Valoarea vibratiilor | 2,2m/s2 |
Intrebari si raspunsuri (1 de intrebari)
Bună ziua ! Intrebarea mea este . Acest motor de și e pe benzina în 4 timpi , de ce nu e recomandat să folosești un ulei de tip 4T și se recomandă unul 15w40 multi grad , adică un ulei pentru dizel ?!
Buna ziua! Produsul nu este momentan in stocul nostru, va rugam sa va abonati la butonul de alerta stoc de pe site, iar in momentul in care produsul va reveni in stoc o sa primiti un email de informare. O zi frumoasa!
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
VERIFICARE COLET
LIVRARE IN 24 H
POLITICA DE RETUR