Neo-Victorianism in Recent British and American Fiction - Elena Enciu
Cod produs: 9786062618490

Iti recomandam si
Descriere
Aceasta lucrare investigheaza nasterea romanului neovictorian in contextul dezvoltarii neovictorianismului ca eveniment cultural. Primul capitol al acestei lucrari analizeaza evolutia termenului neovictorianism din momentul primei aparitii si pana la incercarile recente de a gasi o definitie suficient de flexibila pentru a permite un nivel rezonabil de consens cu privire la identitatea sa complexa si o canonizare a romanelor acceptate ca fiind neovictoriene. In ceea ce priveste urmatoarele patru capitole ale acestei lucrari ele au fost directionate catre analizarea unui numar de romane publicate intre anii 1969 si 2011. Selectarea unui set eterogen de romane a asigurat cea mai larga acoperire posibila a clasificarilor prezentate de critici asa cum au fost expuse in primul capitol. Timpurile noastre par sa fi surprins romanul neovictorian in plin proces de intoarcere la o ordine care inca nu a avut timp sa se manifeste intr-un mod evident desi cateva principii ale sale sunt clare. Romanul neovictorian nu renunta la tentatia unei docilitati obediente si misiunea de a exprima anxietate si disconfort fata de paradigmele existente este inca prezenta in astfel de romane recente.Specificatii
Brand | Pro Universitaria |
Anul publicarii | 2024 |
Numar pagini | 202 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.