Neurodidactica invatarii si psihologia cognitiva. Ipoteze. Conexiuni. Mecanisme - Ioan Neacsu
Cod produs: 9789734678495
Anul publicarii | 2019 |
Numar pagini | 192 |
Grup de varsta | 18 ani+ |
Limba | Romana |

Iti recomandam si
Descriere
Ioan Neacsu (n. 1945), prof. univ. dr. la Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea din Bucuresti. Preda cursuri de psihologia educatiei, metode si tehnici de invatare, psihopedagogia creativitatii, teorii si practici ale invatarii la adulti, managementul proiectelor de cercetare. Stagii de formare si perfectionare in SUA (Harvard), Israel, Marea Britanie, Austria, la UNESCO si Banca Mondiala. Doctor Honoris Causa al Universitatii „Ovidius”, Constanta, membru asociat al Academiei Oamenilor de Stiinta, Romania, membru corespondent al Academiei Americano‑Romane de Arte si Stiinte. Autor, coautor sau coordonator a peste 40 de volume si peste 150 de studii si articole stiintifice, in reviste de specialitate din tara si din strainatate. Dintre cele mai recente volume publicate la Polirom mentionam: Educatia la Centenar (coord. in colab., 2018), Psihologia educatiei (coord., 2018) si Metode si tehnici de invatare eficienta (2015).
Specificatii
Brand | Polirom |
Anul publicarii | 2019 |
Numar pagini | 192 |
Grup de varsta | 18 ani+ |
Limba | Romana |
Gen | Stiinte |
Tip carte | Clasica |
Abilitati dezvoltate | Invatarea |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.