Nume si imagini. Semiotica verbalului pictural - Anamaria-Paula Madaras
Cod produs: 9786060205852

Iti recomandam si
Descriere
Cartea elaborata de Anamaria-Paula Madaras abordeaza o tema inedita in spatiul stiintific si cultural romanesc. Avand la baza un demers interdisciplinar legat de relatia dintre onomastica si arta mai exact pictura lucrarea incearca sa realizeze o interpretare a tablourilor prin prisma teoriilor numelui propriu sa efectueze o tipologie a titlurilor sa examineze pseudonimele artistilor sa analizeze semnatura ca nume etimologia numelor curentelor artistice precum si insertia titlului si a textelor in interiorul tabloului . Dupa cum marturiseste autoarea in Introducere scopul tezei este de a propune o noua abordare privind relatia nume text imagine picturala comunicarea si semnificarea pe care acestea reusesc sa le instituie sugerand in acelasi timp o reflectie asupra structurii naturii si locului numelui propriu in pictura . Avand avantajul de a fi absolvit atat Filologia cat si Artele plastice Anamaria-Paula Madaras a imbinat metodele de lucru specifice erselor discipline de factura lingvistica onomastica lexico-semantica gramatica semiotica pragmatica cu cele caracteristice picturii rezultand o lucrare originala si atractiva pentru toti cei pasionati de artele frumoase. Oliviu FelecanSpecificatii
Brand | MEGA |
Anul publicarii | 2023 |
Numar pagini | 360 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.