Oamenii inaintea profitului - Strategii testate pentru a fi diferit, a avea succes si o viata plina de sens - Dale Partridge
Cod produs: 9789731621470
Anul publicarii | 2015 |
Numar pagini | 248 |
Grup de varsta | 18 ani+ |
Limba | Romana |

Iti recomandam si
Descriere
Pe masura ce piata in ansamblul ei devine din ce in ce mai constienta de ideea de responsabilitate sociala, firmele si companiile, indiferent de marimea lor, descopera ca strategiile prin care profitul este pus mai presus de oameni sunt depasite si nu fac decat sa le traga inapoi.
A aparut astfel o noua categorie de antreprenori, cei pentru care oamenii sunt mai importanti decat profitul, creand in acest fel un adevarat plan de marketing, cat se poate de sustenabil: angajatii multumiti muncesc mai mult, cu un randament vizibil mai bun. Se straduiesc intr-o masura mai mare sa isi faca clientii fericiti, care, la randul lor, vor cheltui mai multi bani, vor fi mult mai loiali brandu-lui si vor recomanda produsele sau serviciile familiei ori prietenilor.
Dale Partridge, fondatorul companiei Sevenly, este dovada vie a faptului ca modelele de business responsabile din punct de vedere social sunt nu numai obligatoriu de adoptat, ci si surprinzator de profitabile.
Specificatii
Brand | Amaltea |
Anul publicarii | 2015 |
Numar pagini | 248 |
Grup de varsta | 18 ani+ |
Limba | Romana |
Gen | Sfaturi Practice |
Tip carte | Clasica |
Abilitati dezvoltate | Invatarea |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.