Ospitalitate fara limite. Cum sa intreci asteptarile clientilor - Will Guidara
Cod produs: 9786064417299

Iti recomandam si
Descriere
Legendarul restaurant Eleven Madison Park era o braserie de doua stele aflata intr-o situatie delicata cand Will Guidara a preluat carma. Unsprezece ani mai tarziu avea deja patru stele din partea publicatiei The New York Times trei stele Michelin si fusese numit cel mai bun restaurant din lume. Cum a fost posibil Angajatii restaurantului au depasit cu mult asteptarile clientilor la un moment dat au umplut sala de mese cu nisip cocktailuri mai tai si sezlonguri pentru a consola un cuplu dupa o vacanta anulata altadata i-au facut o surpriza unei familii care nu vazuse niciodata zapada le-au oferit o plimbare cu sania in Central Park. Cultura care pune pe primul loc ospitalitatea sa-i faci pe oameni sa se simta cu adevarat bineveniti a functionat datorita concentrarii atat asupra clientilor cat si asupra propriei echipe. Aceasta carte cu lectii despre servicii si leadership pune pe piedestal singurul principiu care nu o sa se demodeze niciodata dorinta fireasca de a fi apreciat. Introducandu-ne in culisele fine dining-ului Guidara ne arata cum sa descoperim magia in ceea ce facem pentru noi insine pentru oamenii cu care lucram si pentru cei pe care ii servim.Specificatii
Brand | Curtea Veche |
Anul publicarii | 2024 |
Numar pagini | 336 |
Format | 130x200 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.