Inapoi

Pachet 2 carti Invatarea scrisului - Ecaterina Vrasmas si Dislexia la copii dificultate de invatare sau oportunitate - Sorina Soescu

Cod produs: 10605
PRP: 122.85 Lei
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
110.57 Lei
In Stoc
Livrare estimata: Vineri, 12 Sep. - Luni, 15 Sep.
Comanda prin

Descriere

Invatarea scrisului - Ecaterina Vrasmas

– O perspectiva comprehensiva si integrativa

 

Lucrarea abordeaza problematica insusirii scrisului la copii, cuprinzand instrumentele de baza pentru invatarea acestei aptitudini, dar si strategii de interventie pentru corectarea tulburarilor de scris.

 

Insusirea limbajului scris nu este un scop in sine, ci o treapta spre dezvoltarea si largirea posibilitatilor de comunicare si expresie care definesc individul.

 

Pe de alta parte, implicand intreaga personalitate a copilului si capacitatile sale instrumentale, insusirea limbajului scris antreneaza in fapt si adaptarea scolara, prin dezvoltarea instrumentelor de baza si structurarea expresiei personale.

 

CUPRINS:

1. ABORDAREA COMPREHENSIVA SI INTEGRATIVA A INVATARII SCRISULUI 7
1. Contextul general 7
2. Locul scris-cititului in invatarea scolara 9
1. 2. 1. De ce analizam scrisul? 11
1. 2. 2. Perspectiva comprehensiva si integrativa 11

2. STRUCTURA SI DINAMICA SCRISULUI 14
1. Problematica generala a scrisului 14
2. Scrisul – activitate complexa 15
2. 1. Scrierea intre gest si limbaj; intre activitate si produs 15
2. 1. 1. Definirea scrisului 16
2. 1. 2. Scriere si personalitate 17
2. 2. Coordonatele activitatii de scris 20
A. Relatia dintre scris si grafism 20
B. Analiza comparativa intre vorbire si scriere 21
2. 3. Mecanismele neuro-fiziologice implicate la scris 23
2. 4. Unitatea operationala dintre scris si citit 25
3. Locul limbajului scris in activitatea de comunicare-invatare didactica 27
3. 1. Comunicare si informatie 27
3. 2. Niveluri de comunicare scrisa 30
3. 3. Constrangerile actului de comunicare scrisa 30
3. 4. Atitudinea profesorului fata de evaluarea rezultatelor scolare prin scris 31
3. 5. Atmosfera comunicarii 32

3. TRASEUL GRAFIC CA MODALITATE DE EVALUARE A ASIMILARII SCRISULUI
LA SCOLARUL MIC – CERCETARE 33
1. Preliminarii 33
2. Bazele psihologice 35
3. Traseul grafic 37
4. Investigarea traseului grafic. Momente, modalitati, instrumente 38

4. PREVENIREA SI CORECTAREA TULBURARILOR DE SCRIS LA
SCOLARUL MIC 51
1. Tulburarile scrisului la scolarul mic 51
2. Cerintele unui program de educare/remediere (invatare/reinvatare a scrisului) 57
3. Structura programului de invatare/reinvatare a scrisului 61
3. 1. Principiile generale ale interventiei 61
3. 2. Obiectivele comune ale initierii in structurile lexico-grafice ale limbajului 63
3. 3. Obiectivele interventiei logopedice in privinta scrisului 63
3. 4. Particularitatile tulburarilor limbajului scris 66
3. 5. Fisa de evaluare a dificultatilor la scris 68
3. 6. Metodologia specifica in interventia asupra tulburarilor limbajului scris 69
4. Programul complex de interventie la tulburarile limbajului scris 70
5. Programul terapeutic complex 72
A. Preliminarii 72
B. Structura programului 72
Etapa I: Evaluarea (cunoasterea scrisului si cititului copilului) 72
Etapa II: Etapa de prelexie si pregrafie 73
Etapa III: Etapa initierii in actul lexic si grafic 80
Etapa IV: Etapa invatarii silabelor 86
Etapa V: Etapa insusirii cuvantului 88
Etapa VI: Etapa insusirii propozitiilor 99
Etapa VI: Etapa textelor 101

ANEXE 103

EXERCITII PREGATITOARE PENTRU INTRODUCEREA ELEMENTELOR GRAFICE
IN INVATAREA SCRISULUI 114

EXERCITII DE INVATARE A LITERELOR SI EXERSARE A LOR IN SILABE,
CUVINTE SI PROPOZITII 131

Bibliografie 212

Dislexia la copii, dificultate de invatare sau oportunitate? - Sorina Soescu

Aceasta carte este un ghid esential pentru parinti, educatori si specialisti care se confrunta cu provocarile dislexiei la copii. Scrisa intr-un limbaj accesibil, cu fonturi prietenoase si explicatii clare, lucrarea ofera atat intelegerea mecanismelor din spatele dislexiei, cat si solutii practice pentru sprijinirea copiilor.

Veti descoperi:
Ce este cu adevarat dislexia si de ce nu trebuie privita doar ca o dizabilitate, ci si ca o posibilitate de dezvoltare a unor abilitati speciale.
Cum metoda revolutionara Davis poate fi aplicata, pas cu pas, de parinti sau profesori, fara medicamente si fara interventii invazive.
Proceduri practice, exercitii de vizualizare si tehnici de consiliere menite sa redea copilului increderea in sine si bucuria de a invata.
O noua perspectiva asupra dificultatilor de invatare: nu ca obstacole, ci ca oportunitati de a descoperi creativitatea, imaginatia si inteligenta unica a copilului.
Cartea include exemple concrete, explicatii usor de urmarit si un protocol simplu de aplicat acasa sau la clasa.

Dr. Sorina Soescu este medic cu experienta vasta in homeopatie si fitoterapie, preocupata constant de metode alternative de vindecare si educatie. De peste doua decenii studiaza fenomenul dislexiei si a adus in Romania metoda Davis, aplicata cu succes in Statele Unite si Europa de Vest. Prin lucrarile si activitatea sa, autoarea isi propune sa ofere parintilor si specialistilor instrumente practice, clare si eficiente, pentru a transforma confuzia in claritate si dificultatea in sansa.

„Am scris aceasta carte pentru toti parintii care se confrunta cu problemele de invatare ale copiilor lor si se simt neputinciosi. De asemenea, ma adresez si profesorilor sau psihologilor care doresc sa se implice in ajutorul acestor copii. Nu este nevoie decat de putin efort pentru stapanirea corecta a metodei si de disponibilitate si ceva timp pentru aplicarea acesteia la copil. Cu multa bunavointa, se pot obtine rezultate remarcabile – fara niciun medicament, fara nicio alta interventie.
Dorinta si speranta mea cea mare este ca toti cei care au nevoie de acest instrument sa-l foloseasca. Cartea nu este complicata – am scris-o deliberat cu fonturi mai mari, sa fie accesibila chiar si unor persoane cu dislexie. Cel mai rau lucru intr-o situatie dificila este sa nu o intelegi. Atunci apare confuzia. Si, odata cu ea, neputinta. Este exact sentimentul parintilor care au copii cu dislexie. Si exact acesta este sentimentul copiilor – care n-au nici cea mai vaga idee ce este in neregula cu ei. Iar atunci cand inteleg (copilul si parintii), ceva se lumineaza si confuzia dispare. Atunci intervine vindecarea.”

Un volum care aduce speranta, intelegere si solutii reale – pentru ca fiecare copil sa isi poata descoperi potentialul si sa invete cu bucurie.

Specificatii

Brand Arlequin

Recenzii

0
0 review-uri
5 stele ( 0)
4 stele ( 0)
3 stele ( 0)
2 stele ( 0)
1 stea ( 0)
0 review-uri
cu achizitie verificata
0%
note pozitive
Detii sau ai utilizat produsul?
Spune-ti parerea acordand o nota produsului
Acorda o nota

    Intrebari si raspunsuri

    Completeaza numele
    Completeaza adresa de email
    Completeaza intrebarea
    Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns

    Informatii

    TRANSPORT GRATUIT

    La comenzi de peste 300 lei

    VERIFICARE COLET

    Deschiderea coletului la livrare

    LIVRARE IN 24 H

    Livrare la nivel national

    POLITICA DE RETUR

    Retur in termen de 30 zile

    Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.

    Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!

    CONTACT

    Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti
    Telefon 1 : 0769222200
    Telefon 2 : 0766424242
    © 2019 - 2025 Grup Dzc