Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum
și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a
citi și a înțelege Politica de
Cookie, Politica de
Confidențialitate și Clauze și
Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și
condiții.
Pianistica moderna. Pentru o teorie superioara a artei pianistice: perspective diacronice, abordari teoretice, aspecte ale pedagogiei instrumentale
Prima sectiune a lucrarii are ca obiectiv infatisarea procesului istoric al dezvoltarii artei pianistice, privita ca parte integranta a istoriei muzicii universale. Expresie concreta a ingeniozitatii spiritului uman si totodata mijloc de comunicare a celor mai complexe trairi sufletesti, imposibil a fi cuprinse in limitele limbajului vorbit, marea familie a instrumentelor cu clape si corzi ilustreza, un capitol esential din istoria artei de a gandi cu sunetele. Pianul si maestrii sai - constructori, compozitori, interpreti, pedagogi, teoreticieni - ocupa un loc predilect in aceasta familie. Sectiunea mediana a lucrarii noastre contine o cercetare asupra posibilelor achizitii pe care cei ce profeseaza arta pianistica le asteapta de pe urma studierii fenomenologiei si a semioticii muzicale. Cele doua directii importante in gandirea estetica a veacului nostru au ocazionat moduri de abordare noi, luminand - din unghiuri diferite - aspecte neasteptate, nebanuite chiar, ale actului artistic. Aproximativ jumatate dintre copiii care urmeaza scoala de muzica in Romania incep prin a studia pianul, care este instrumentul de baza, alaturi de vioara, in educatia muzicala traditionala. Iata de ce calitatea actului didactic sustinut de profesorii de pian capata o importanta deosebita, de calitatea acestui demers depinzand orientarea si dezvoltarea ulterioara a unui numar semnificativ de tineri in muzica si mai ales in viata. Studierea muzicii prin intermediul unui instrument marcheaza profund traiectoria dezvoltarii copilului, fie ca acesta este orientat catre profesionism, fie ca se va forma ulterior intr-un domeniu inrudit ori cu totul diferit de cel artistic. Din perspectiva acestui adevar axiomatic se cuvine ca disciplina numita pedagogia pianului sa fie tratata cu maxima consideratie de catre cei care o profeseaza. Aceasta este ideea conducatoare a ultimei parti a lucrarii. - Lavinia Coman
Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt
afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că
informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna
ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că
nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe
site și cea a produsului livrat.
Pachetul a fost adaugat in cos!
Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!
CONTACT
Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti