Pierdut in India. Jurnal de calatorie - Catalin Vrabie
Cod produs: 9786068390154
Anul publicarii | 2012 |
Numar pagini | 166 |
Grup de varsta | 15 - 18 ani, 18 ani+ |
Limba | Romana |

Iti recomandam si
Descriere
Citind, veti descoperi o tara a contrastelor de necrezut. in ciuda saraciei, de care am tot vorbit in paginile cartii, India ocupa locul al doilea, dupa Statele Unite, in Tehnologia Informatiilor (Conform National Geographic - Traveler. Un argument in plus ar putea fi si faptul ca in anul 2012 s-au implinit 25 de ani de rezervare computerizata a biletelor de tren, element tiparit cu mandrie pe fiecare dintre acestea.). Contrastele sunt evidente din primele momente pe care le petreci aici. Pe strada, in drumul de la aeroport spre hotel, poti vedea animalele de tractiune (boi, camile si chiar elefanti) alaturi de biciclete, ricse, motociclete si masini, unele din ele de lux. Femei imbracate in sari multicolore, care cara pe cap cosuri imense, trecand prin fata barbatilor care-si asteapta clientii fumand, langa ricsa. Cu o populatie care a crescut de la 350 mil. in 1947 la 1, 2 mld in 2011, India nu poate fi altfel decat o tara a extremelor.
Specificatii
Brand | Neverland |
Anul publicarii | 2012 |
Numar pagini | 166 |
Grup de varsta | 15 - 18 ani, 18 ani+ |
Limba | Romana |
Tip coperta | Necartonata |
Gen | Literatura |
Tip carte | Clasica |
Abilitati dezvoltate | Invatarea |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.