Pisica lui Dalai Lama si puterea lui Miau - David Michie
Cod produs: 9786069644348

Iti recomandam si
Descriere
In ultimul episod al seriei Pisica lui Dalai Lama, Pisica Sfintiei Sale („PSS”) are o misiune: sa gandeasca mai putin, sa experimenteze mai mult, sa traiasca momentul prezent. In scurt timp, afla care este sintagma potrivita pentru toate acestea ‒ a fi mindful (pe deplin constient de clipa prezenta) sau un concept mai bine cunoscut de ea ca puterea lui miau. Ceea ce urmeaza este o calatorie de descoperire a adevaratei sale naturi, de intelegere profunda a propriei minti si de experimentare a celei mai mari bucurii existentiale ‒ trairea AICI si ACUM.
In aceasta continuare de la Pisica lui Dalai Lama si Arta de a toarce, cititorii parasesc lumea exotica si fermecatoare a manastirii lui Dalai Lama din Muntii Himalaya si arunca o privire in mintea unei fiinte delicios de imperfecte, aflate pe calea spre iluminare. Insotind-o pe PSS in calatoria ei, vei invata noi modalitati de a te conecta la propria minte: incetinind ritmul, gasindu-ti linistea si staruind in stralucirea si bunavointa nesfarsita care constituie adevarata ta natura.
David s-a nascut in Zimbabwe, a facut studii la Universitatea Rhodes din Africa de Sud si a trait la Londra timp de zece ani. Este casatorit si stabilit in Perth, Australia.
Specificatii
Brand | Atman |
Anul publicarii | 2023 |
Numar pagini | 230 |
Limba | Romana |
Gen | Sfaturi Practice |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.