Pragmatics a Linguistic Study. Revised and Annotated Edition - Gabriel-Dan Barbulet
Cod produs: 9786062621476

Iti recomandam si
Descriere
Aceasta editie ofera studentilor o introducere riguroasa si actualizata in domeniul pragmaticii, o ramura esentiala a lingvisticii dedicate studiului modului in care limbajul este folosit in contexte concrete de comunicare. Lucrarea exploreaza relatia dintre formele lingvistice si functiile lor comunicative, concentrandu-se pe procesele prin care interlocutorii construiesc, interpreteaza si negociaza sensul in interactiune.
Volumul analizeaza concepte fundamentale precum actele de vorbire (Searle, Austin), implicatura conversationala (Grice), presupozitia si entailmentul, fenomenele de deixis si ancorare contextuala, precum si teoriile fetei si ale politetii (Goffman, Brown & Levinson). In plus, sunt abordate teme avansate precum pragmatica interculturala, comunicarea in discursul politic si media, dimensiunea pragmatica a interactiunilor educationale, umorul si comunicarea multimodala.
Cu un pronuntat caracter aplicativ, cursul imbina expunerea teoretica cu analiza critica a corpusurilor autentice si propunerea de activitati integrative. Scopul principal este dezvoltarea competentei pragmatice a studentilor – o abilitate esentiala pentru comunicarea eficienta in contexte cotidiene, profesionale, academice si interculturale.
Specificatii
Brand | Pro Universitaria |
Numar pagini | 150 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.