Premiantii. Cum sa-ti feresti copiii de presiunea reusitei - Jennifer Breheny Wallace
Cod produs: 9786064024251

Iti recomandam si
Descriere
Incercarea de a le oferi copiilor cele mai bune sanse de a reusi in viata duce uneori la o presiune enorma: meditatii, activitati extracurriculare, sport si, de multe ori, stres si anxietate. Ingrijorarea copiilor ca s-ar putea sa esueze si temerile lor ca nu se vor afirma la scoala sau in grupurile de prieteni, alaturi de preocuparea parintilor ca s-ar putea sa nu reuseasca sa le asigure un viitor sigur si prosper isi pot pune amprenta asupra oricarei familii, indiferent de nivelul de trai. Jennifer Breheny Wallace studiaza dificultatile cu care se confrunta parintii si copiii, impletind armonios povesti din propria experienta de mama, cercetari stiintifice si interviuri cu parinti si copii. In aceasta carte autoarea ofera recomandari si solutii inedite la problemele cu care se confrunta familiile intr-un mediu social care de multe ori ii obliga pe copiii nostri sa se sacrifice pe altarul unor asteptari mult prea mari.
Jennifer Breheny Wallace este jurnalista premiata (Kennedy Award for Excellence in Journalism), colaboratoare a prestigioaselor publicatii The Wall Street Journal si The Washington Post si fondatoare a The Mattering Institute, organizatie implicata in programe de asistenta sociala.
Specificatii
Brand | Trei |
Numar pagini | 304 |
Format | 130x200 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.