Psihologia comunicarii. Editia a II-a - Jean-Claude Abric
Cod produs: 9789734688302

Iti recomandam si
Descriere
Traducere de Luminita si Florin Botosineanu Conceputa in termeni simpli si accesibili noua editie revazuta si adaugita a Psihologiei comunicarii prezinta diferite teorii aplicabile comunicarii umane precum si tehnicile ce decurg din acestea. Pornind de la ideea ca orice comunicare este inainte de toate o interactiune autorul dezvolta urmatoarele teme factorii generali care intervin in situatiile de comunicare comunicarea interiniduala necesitatea unei ascultari atente si modelele circumscrise interviului abordarile experimentale ale fenomenelor de grup dinamica proprie comunicarii in grup observarea si dirijarea instruirilor in grup relatiile dintre comunicare si influenta sociala conformismul inovatia rolul minoritatilor si al majoritatilor. Avem in fata o carte de initiere in psihologia sociala a comunicarii in cadrul careia teoria si metodologia sunt strans legate garantand astfel o abordare riguroasa a situatiilor de comunicare ce nu exclude implicatiile practice.Specificatii
Brand | Polirom |
Anul publicarii | 2022 |
Numar pagini | 192 |
Format | 160x235 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.