Psihologia succesului - Ivan Ognev
Cod produs: 9786065949935

Iti recomandam si
Descriere
Sindromul ghinionistului ii afecteaza pe oamenii care nu au incredere in sine si nu isi iubesc propria persoana. Prima conditie pentru a scapa de acest sindrom este sa aveti o viata activa, pentru ca asa nu veti mai avea timp sa va analizati insuccesele.
Pentru optimisti, reusita reprezinta nu ceva ce li se intampla, ci ceva ce pot ei singuri sa construiasca. Pesimistii, dimpotriva, sunt capabili sa gaseasca nenorociri chiar si in cea mai abundenta fericire.
Trebuie sa constientizati faptul ca fiecare om isi face norocul si este capabil sa isi sporeasca sansele de succes. Cel mai important lucru este sa va doriti sa gasiti o solutie la problema si apoi sa treceti la actiune. Daca nu puteti sa schimbati o situatie, atunci schimbati-va atitudinea fata de ea!
Psihologia succesului reprezinta antidotul pentru problemele dumneavoastra. Aici descoperiti calea prin care vi se schimba comportamentul printr-o serie de exercitii. Astfel, primiti ajutor in lupta cu stresul, cu kilogramele in plus, cu alcoolul, cu tutunul, cu depresia, sociofobia, insomnia. Totodata, veti afla formula magica pentru bani, fericire, incredere in sine si succes.
Daca vi se pare ca nu va reuseste mai nimic in viata, atunci aceasta carte reprezinta exact ceea ce ati cautat. Este o carte magica, un „magic book”, care va poate ajuta sa va transformati esecurile in realizari.
Specificatii
Brand | IDEEA EUROPEANA |
Anul publicarii | 2023 |
Numar pagini | 252 |
Limba | Romana |
Gen | Stiinte |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.