Psihologie generala - Andrei Cosmovici
Cod produs: 9799739248272
Anul publicarii | 1996 |
Numar pagini | 256 |
Grup de varsta | 18 ani+ |
Limba | Romana |

Iti recomandam si
Descriere
Pregatirea psihologica in invatamantul universitar incepe cu un curs de Psihologie generala (uneori intitulat Introducere in psihologie), constituind baza oricarei initieri in acest domeniu. La noi in tara au fost rareori editate asemenea cursuri, iar cele aparute inainte de 1990 sunt influentate de marxism. De aceea, profesorul Andrei Cosmovici si-a conceput cursul ca o sinteza a cercetarilor din ultimii ani, oferind totodata datele fundamentale, formularea principalelor legi ale acestei stiinte.
Cuprins:
- Inceputurile psihologiei. Aparitia psihologiei ca stiinta
- Obiectul psihologiei
- Metodologia cercetarii in psihologie
- Principii ale investigatiei psihologice
- Metodele psihologiei
- Baza fiziologica a vietii psihice
- Evolutia psihicului
- Formele vietii psihice: constiinta si inconstientul
- Extremele vietii psihice: atentia si somnul
- Psihologia invatarii
- Senzatiile
- Perceptia
- Imaginile
- Memoria
- Imaginatia si creativitatea
- Limbajul
- Gandirea
- Motivatia
- Afectivitatea
- Activitatea voluntara
Specificatii
Brand | Polirom |
Anul publicarii | 1996 |
Numar pagini | 256 |
Grup de varsta | 18 ani+ |
Limba | Romana |
Gen | Stiinte |
Tip carte | Clasica |
Abilitati dezvoltate | Invatarea |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.