Psihologie pozitiva aplicata in educatie - Valeria Negovan
Cod produs: 9789737288332

Iti recomandam si
Descriere
Cartea Psihologie pozitiva aplicata in educatie ca tentativa de sistematizare si articulare a contributiilor psihologiei pozitive la dezvoltarea cunoasterii omului are scopul de a configura un necesar suport pentru specialistii care incearca sa inteleaga partea luminoasa a existentei principalilor actori ai mediului instructiv-educativ elevi profesori institutii politici ca importanta parghie in pregatirea fortificarea lor pentru permanenta si inscrisa in chiar conditia umana confruntare cu partea ei intunecata. Valeria Negovan este doctor profesor universitar emerit Universitatea din Bucuresti si profesor universitar asociat Universitatea Titu Maiorescu cu expertiza in domenii ca psihologie generala psihologia educatiei psihologia invatarii psihologia carierei formare si consiliere profesionala consiliere scolara consiliere vocationala cercetare. Autor a 34 de carti si capitole in carti a numeroase articole publicate in reviste cu factor de impact sau indexate BDI si in volumele proceedings indexate in baze de date internationale reprezentative ale conferintelor internationale Laureat Profesor BOLOGNA 2015 distinctie decernata de Alianta Nationala a Organizatiilor Studentesti din Romania ANOSR .Specificatii
Brand | Meteor Press |
Anul publicarii | 2021 |
Numar pagini | 272 |
Format | 165x235 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.