Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum
și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a
citi și a înțelege Politica de
Cookie, Politica de
Confidențialitate și Clauze și
Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și
condiții.
Metodele de recuperare propuse au la baza cele mai recente descoperiri din domeniile geneticii umane, neurostiintelor si neuropsihologiei, dar si din ariile psihopedagogiei speciale, psihologiei dezvoltarii, ergonomiei si tehnologiilor informatice de acces. Pentru o mai buna intelegere a conceptelor expuse, in volum au fost incluse studii de caz si exemple practice, precum si un glosar de termeni. Psihopedagogie speciala acopera intreaga tematica a domeniului, putind fi utilizat cu succes atit de studentii de la facultatile de psihologie si stiinte ale educatiei, cit si de profesori, psihologi sau psihoterapeuti.
Sinteza a celor mai noi studii in domeniu, volumul abordeaza diferitele aspecte ale psihopedagogiei speciale, urmarind educatia, terapia si reabilitarea persoanelor cu nevoi speciale in cadrul institutiilor specializate. Sint prezentate tipurile de dizabilitati, sindroame si tulburari specifice, terapii multidisciplinare si tehnici de coping, elemente de dezvoltare curriculara si programe de interventie timpurie, sisteme de comunicare si servicii de consiliere.
Din cuprins: Dimensiuni si metode de evaluare a calitatii vietii in contextul dizabilitatii - Dizabilitatea intelectuala - Dizabilitatile auditive - Dizabilitatile vizuale - Tulburarile de limbaj si comunicare - Tulburarile de invatare - Tulburarile din spectrul autist - Sindromul Down• Bilbiiala– modele de evaluare si interventie - Deficitul de atentie cu/fara hiperactivitate (ADHD) - Evaluarea si interventia timpurie in cazul copiilor la risc si cu dizabilitati in perioada copilariei mici - Sisteme de comunicare alternative si augmentative - Elemente de consiliere psihologica si psihoterapie a persoanelor cu dizabilitati si a familiilor acestora.
Adrian Rosan este conferentiar universitar si director al Departamentului de Psihopedagogie Speciala, Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, Universitatea „Babes‑Bolyai” din Cluj‑Napoca, din anul 2012, licentiat in Psihopedagogie Speciala si Psihologie, psihoterapeut cu drept de libera practica si supervizor in psihopedagogie speciala, doctor in Psihologie al aceleiasi universitati din 2009. In anul 2011 a fost visiting researcher la Universitatea din New Orleans (SUA), Departamentul de Psihologie, Laboratorul de Psihopatologie Developmentala. Domenii de interes: trasaturile callous-unemotional (CU), screeningul psihopatiei in dezvoltare, competentele emotionale si comportamentele agresive la copii si adolescenti. Este autor a doua volume si a peste 50 de capitole de carti si articole de specialitate, dintre care amintim: Violenta juvenila scolara – teorie, preventie si interventie integrativa (Presa Universitara Clujeana, 2006), Comportamentul violent – strategii de screening si interventie (Alma Mater, 2009), CU Traits Screening (in colab., editie bilingva, Alma Mater, in curs de aparitie), precum si al unor articole publicate in reviste de specialitate: „The analysis of errors in facial expressions recognition based on DANVA 2”, Studia Psychologia-Paedagogia (2010), „Types of aggression in adolescents with high and low callous unemotional traits”, Studia Psychologia-Paedagogia (2011), „Associations between callous unemotional traits aggression and psychopathology in detained adolescent males”, Journal of Cognitive and Behavioral Psychotherapies (in colab., 2013). In calitate de director a derulat programe de cercetare nationale: „Relatia dintre capacitatea de recunoastere a expresiilor faciale, empatie si riscul de aparitie a comportamentului violent - element pivotal in preventia comportamentului violent la virsta pubertatii” (2007), „Screeningul adolescentilor cu trasaturi callous unemotional (CU) din centre de reeducare din Romania – procedura validata stiintific” (2010-2012). A tradus si adaptat in limba romana probe consacrate international in domeniul screeningului agresivitatii si trasaturilor CU (Inventory of Callous Unemotional Traits, Pair Conflict Scale, Antisocial Process Screening Device, MAYSI). Este membru al unor asociatii stiintifice si retele profesionale nationale si internationale.
Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt
afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că
informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna
ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că
nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe
site și cea a produsului livrat.
Pachetul a fost adaugat in cos!
Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!
CONTACT
Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti