Puterea care schimba lumea - Bill Johnson
Cod produs: 9789737908957

Iti recomandam si
Descriere
ESTE CEL MAI BUN MOMENT POSIBIL
In fiecare zi, facem alegeri care influenteaza cultura si mediul din jurul nostru. Parte din scopul nostru este sa atacam problemele acestui pamant, rezolvandu-le. Ni s-au dat incredintat cheile schimbarii eterne, aici si acum.
PRIMESTE PUTEREA SI INTELEPCIUNEA LUI DUMNEZEU
Chivernisind strategic, pe termen lung intelepciunea Sa si iminenta puterii Sale facatoare de minuni, vom dovedi incontestabil inima, pasiunea si natura lui Dumnezeu. Vom atinge si vom vindeca inima oamenilor, a familior, comunitatilor, oraselor si natiunilor. Vom avea impact si semnificatie eterne, chiar acum.
CEL MAI BUN MOMENT SA FIM IN VIATA
Punand in aplicare puterea si intelepciunea lui Dumnezeu, urmarind scopurile Lui, cu speranta si pasiune pentru viitor, vom face minuni mari pentru Imparatia Lui.
Cuprins
Prefata de Jack Hayford
Multumiri
1. Efectul de sera
2. Dumnezeu are un vis
3. Prototipul profund
4. Reformatorul
5. Natura darului
6. Marele Test
7. Puterea frumusetii
8. Ce a predicat Isus
9. Iubind Babilonul
10. Stergerea liniilor de demarcatie
11. Fara diavol, fara probleme?
12. O teologie a binecuvantarii
13. Puterea celor zdrobiti
14. Viata din plin
Specificatii
Brand | LIFE PUBLISHERS |
Anul publicarii | 2017 |
Numar pagini | 216 |
Greutate | 0.20 kg |
Limba | Romana |
Gen | Sfaturi Practice |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.