Ranile emotionale. Cum sa devenim mai buni prin ceea ce ne provoaca suferinta - Carole Rinaldi Anne Ghiringhelli
Cod produs: 9786063806766

Iti recomandam si
Descriere
Reactii excesive o sete profunda de recunoastere sau teama de abandon... Uneori suntem prizonierii unor comportamente pe care le atribuim ranilor noastre emotionale. Si cu cat cautam mai mult sa ne eliberam de aceste sentimente de tradare abandon umilinta respingere sau nedreptate cu atat mai mult ele par sa persiste in viata noastra. Scrisa in stilul unei anchete aceasta carte ne ajuta sa descoperim care sunt cu adevarat cauzele suferintei si ce putem face concret pentru a ne elibera de aceasta recastigandu-ne astfel forta interioara. Ranile emotionale pe care le identificam si apoi ni le asumam departe de a fi un handicap pot reprezenta adevarate bogatii surse de bunavointa si toleranta care ne ajuta sa crestem si sa evoluam. Carole Rinaldi este coach si consultanta in dezvoltare personala. Canalul sau de YouTube La Tele Bienveillante este urmarit de milioane de abonati. De asemenea aceasta sustine numeroase cursuri in Franta si in strainatate. Anne Ghiringhelli este jurnalista de presa scrisa si de televiziune mai ales pe probleme de sanatate. Este coautoarea cartii Decouvrez vos pouvoirs de guerisseur.Specificatii
Brand | Niculescu ABC |
Anul publicarii | 2022 |
Numar pagini | 184 |
Format | 130x200 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.