Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum
și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a
citi și a înțelege Politica de
Cookie, Politica de
Confidențialitate și Clauze și
Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și
condiții.
Siguranta si responsabilitatea sunt pilonii de baza ai dreptului international in era moderna care este in plina dezvoltare mai ales datorita progresului informatic si tehnologic asa cum s-a intamplat si in momentul aparitiei dronelor. Lucrarea reprezinta o analiza detaliata si profunda a provocarilor juridice generate de utilizarea dronelor in spatiul aerian global. Pe masura ce statele si entitatile private se aventureaza tot mai mult in utilizarea dronelor pentru o gama variata de scopuri de la supraveghere militara la livrari comerciale problemele de raspundere juridica devin din ce in ce mai complexe si mai urgente. Este explorat un spectru larg de aspecte juridice inclusiv reglementarile internationale existente cazurile de precedent si lacunele legislative care pot avea implicatii critice pentru securitatea si suveranitatea nationala. Aceasta lucrare este esentiala pentru juristi politicieni cercetatori studenti si cititori interesati de dreptul international tehnologie si securitate nationala. Cu o abordare clara si riguroasa cartea ofera nu doar o intelegere a peisajului juridic actual ci si propuneri pentru reforme care sa asigure concordanta intre utilizarea dronelor si principiile de drept international. Din cuprins Consideratii de natura istorica privind preocuparile in domeniul utilizarii aparatelor de zbor fara pilot Delimitari conceptuale privind aparatele de zbor fara pilot Aplicarea normelor de drept international public in sfera aparatelor de zbor fara pilot relevante pentru raspunderea internationala a statelor Stabilirea raspunderii internationale a statelor pentru utilizarea aparatelor de zbor fara pilot si unele aspecte procedurale elemente Practica internationala incidenta domeniului sistemelor fara pilot Dimensiunea juridica internationala a utilizarii inteligentei artificiale ca o componenta a aparatelor de zbor fara pilot si problemele raspunderii statelor temei al raspunderii internationale a statelor Concluzii si propuneri de lege ferenda Studiu de caz. Impactul sistemelor aeriene fara pilot in actiunile in care au fost implicate. Dimensiunea raspunderii internationale a statelor o privire speciala asupra Romaniei Propunere de lege ferenda. Declaratie cu privire la diligentele utilizarii sistemelor fara pilot si inteligente Puncte forte caracter interdisciplinar ample referinte bibliografice expunere clara a ideilor termenilor si notiunilor analizate informatii complete pe tema propusa analizei Despre autor Andrei-Alexandru STOICA este consilier juridic la Autoritatea Vamala Romana si cadru didactic asociat disciplina Drept international public la Facultatea de Drept Universitatea Nicolae Titulescu din Bucuresti.
Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt
afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că
informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna
ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că
nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe
site și cea a produsului livrat.
Pachetul a fost adaugat in cos!
Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!
CONTACT
Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti